Evet arkadaşlar tarihi maçta Trabzonspor - Basel'i 65'inci dakikada Larsen'in attığı golle 1-0 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar tarihi maçta Trabzonspor - Basel'i 65'inci dakikada Larsen'in attığı golle 1-0 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Bu Trabzonspor Avrupa maçlarında gram güven vermiyor. Onların yerine Sivasspor'un olmasını tercih ederdim. En azından turnuvada daha çok ilerleme ihtimalini daha yüksek görüyorum.
Bu maçta izlediğim oyuncuların performansları değil, taraftarlardı. Türkiye için bütün rekabeti, düşmanlığı, renkleri, kavgayı, armayı bırakıp bir araya gelen taraftarların olduğu bir maçı alsak almasak da çoktan kazanmıştık zaten. Ama genel olarak güzel maçtı. Tebrikler Trabzonspor ❤💙
Cevap
4Cevap
Güzel buldum maçtı
Turu atlarsa süper olur. Ülke puanı adına çok iyii olur. 4 takım çıkmış olur. Hepsi tur atlasa of diyorum.
İzlemedim, depremden sonra maç izleme hevesim yok
Anladım
Televizyonu açarak buldum
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?