Dövüş sanatlarında kendime çok fazla güveniyorum?

18 yaşındayım yaklaşık 186 boy 90 kilom 125 130CM Omuz genişliğim var 1 buçuk yıldır Kick boks muaythai ile ilgileniyorum. Kendime Su açıdan çok güvenim var Spora ilk başladığımda bi 3 4 ay boyunca Çok feci eklem ve kemik ağrıları çektim çünkü Bütün vücudu zorluyorlardı ve Spordan çıktıktan sonra artık Ani hareketlerden dolayın Kolumu hareket ettirince bile eklemim kitleniyordu. Sporu bırakmayı bile düşünmüştüm o Zorlanmadan. Sonrasınd Hayvan gibi gaza geldim hayvan gibi kardiyo yapıyoruz. Ve Antrenörler arkamızdan bağırıyor birnevi askeriye gibi bize vurup Çıldırmışçasına kimisi bağırıyordu. millette gaza geliyordu. Sonra bir baktım artık alışmaya başladım Vücudumda su an yırtıklar var

Kendim bilerek çıplak elle vuruyorum derim Kalktı kurudu gitti defalarca. Su an Okadar çok alıştımki Yani Bi Yere yatıyorum Tam bir şekilde 40 50 Tane askeri sınav çekiyorum Ve tak diye çekebiliyorum yani Barfiks falanda çekmeye başladım. Bacaklarım artık acımıyor Squatta dura dura Bacaklarım kavrula kavrula alıştı Su an Saniyesinde Birinin kafasına 2 tekme atabilecek bir potansiyele sahibim Bunu lafın gelişi söylemiyorum. Cidden Orada çokaç kişinin üstünde denedim gördüm Bacağım 180 derece açabiliyorum Havada High kick atabiliyorum Yani su an Hem hızlıyorum Atlayıp zıplayabiliyorum Reklekflerim gelişti. Milletin nasıl kavga ettiğini görüyorum Yani Su an hem iriyim Hemde hızlıyım. Karşımda bana bıçak silah çeksin saniyesinde eline vurup bi şekilde alabilirim Ona uygun İnsan vücudunda nereye vurulur Neresi hasar verir nefesi keser antrenörlerin Gösterdiği ve uygulattığı üzere az çok biliyorum. Su an vücudum çok rahat Muhteşem hissediyorum.


Kendime bu kadar güvenmem normal mi?

Dövüş sanatlarında kendime çok fazla güveniyorum?
Cevapla