Ya bir erkek Beşiktaşlı olunca çok çekici daha karizmatik daha havalı olmuyor mu?

Belli bir takim tutmuyorum ama Beşiktaşlıyım diyorlar ya o an aşık oluyorum bitiyorum. Siyah beyaz ne asıl birtakım. Birde yani Beşiktaş takım da değil bir kulüp hükümet çok aşık ya.
Ya bir erkek Beşiktaşlı olunca çok çekici daha karizmatik daha havalı olmuyor mu?
Cevapla