
(Alıntıdır.) harbiden çok güzel değil mi tüm mutluluğu yaşandığındığı Stadyum

(Alıntıdır.) harbiden çok güzel değil mi tüm mutluluğu yaşandığındığı Stadyum
Oranın atmosferi gerçekten çok başka muazzam. 2 kere gitmek nasip oldu birisi Fenerbahçe maçıydı. Bakalım şimdi Trabzon maçına gitmeye çalışacağım, bilet bulabilirsem.
Cevap
3Cevap
Güzel stad
Bence ne kızda ne de erkekte var o stadyumun güzelliği bir başka 💛❤️
Hiçbirinde.
Stadı görünce ereksiyon oluyorum
O nedemek ya
🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?