Karsilikli olarak hoşgörü olmazsa olmaz ki şu hareket çok saygısızca. Şahsen maç izlemeyi sevmesem de ya eşimin yaninda öyle oyalanirdim ya da kalkar farkli odaya giderdim baska tv olmasada kitap okur, telefonla filan zaman gecirirdim yani illa kumandayi mi almak gerek 😀