Mesela Formula 1 pisti yaptık, o organizasyona dahil olduk, birkaç yarış da yapıldı ama sonra takvimden yani organizasyondan çıkartıldık. Şimdi yeniden girmeye çalışıyoruz.
Futbolda da önemli finaller oynandı evet ama turnuvaya ev sahipliği yapmak başka bir şey. Hele ülkede bombalar patlayabiliyorsa bu daha da zor...
Nizim halletmemiz gereken şeyler var bu organizasyonları alabilmek için.
Bir kere zaten FIFA ya da UEFA'da Türk ve müslümanlara karşı bir algı var. Buna ek olarak bu tür turnuvaları örneğin katarın dünya kupasını alması gibi parayı bastıran alıyor. Biz MOTOGP'yi bile alamamıştık para verip. Kısacası hem Türküz, hem müslümanız hem paramız yok :d