Bu yıl Messili Arjantin'in dünya kupasını kaldırması beni futbolda en çok sevindiren şey olmuştu :)) Sizleri futbolda en çok sevindiren şey ne olmuştu?

Bu yıl Messili Arjantin'in dünya kupasını kaldırması beni futbolda en çok sevindiren şey olmuştu :)) Sizleri futbolda en çok sevindiren şey ne olmuştu?

Geçen senelerde 4-5 biten liverpool dortmund maçı. Hiç planlamadan maçı izlemeye başladık. Ve son dönemlerin en güzel maçı idi. Çok maç izleyen biri değilim. Ama izlediğime çok memnunum
Ne maçıydı o
Şampiyonlar ligi idi galiba
Şampiyon ligi olamaz Dortmund geçen sene şampiyonlar liginde grup üçüncüsü olarak avrupa ligine gitmişti
Bir 5 yıl oldu galiba. 8 de olabilir. Futbolla çok ilgim yok
Cevap
7Cevap
Beşiktaş'ın şampiyon olması
Messinin kupa alması
Sene 2000 parken stadında çok küçüktüm o zamanlar babamla uefa finaline gitmiştim Galatasaray tarih yazmıştı çok mutlu olmuştum
uefa ve süper kupa almamız. 2002 dünya 3. liüğü
Ben onları canlı izlemediğim için eklemedim
farkettim :)
Galatasarayın şampiyon olması
O genelde hep oluyor zaten, bende gsliyim 🙂
Ülke olarak kazandığımız maçlar
Galatasaray’ın Avrupa’da kupa kazanması tabii ki
Futbol sevmiyorum 😏
La yine mi sen 😂
Aynen 😏😂😂
Tanıdın mı beni
2022 de mu
Fark etmez
Önceki yılları hatırlamıyorum da en son 8 ocak da derbıyı Gs ın kazanmasına sevindim 😎
Adamsın 😎
😀😀
GS yi 6 0 yenmemiz😛
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?