sinirle verilmiş bir karara benziyor , manu'ya geri dönüşünün bir hata olduğunu farketti ve sonrasındakı karşılıklı tavırlar karıyerını sekteye uğrattı , en azından sevilla , lazio, lyon, dortmund gibi takımlarda avrupa mücadelesi içinde olmasını beklıyordum
Teklif zaten kim yapabilirdi ki maaş yükü çok yüksek oyuncu Sadece alabilecek Paris saint germain ve Manchester city var onlarında oyuncuları ztn uçurtma gibi