açık olan hiçbir şey yok tsye 60 dakka isabetli şut çekemeyen takım gsyi 2-0 yenecek diyip aksini iddia eden futbol bilmiyordur demek, klasik bir holiganlık :D
izlemediğim tek maç 😂 o maçtada ilk 10 dk direğimiz var gol olsa işin rengi değişebilirdi ama tüm takımlar deplasmanda zorlanıyor ve ts ye kaybetmek tabi kazansak veya puanla dönmek iyi olurdu ama normal yani olabilecek bir şey. Ts de de 4 yedi geçen ne amlamı oldu kazanmaları 😎 dün haketmeden destekle kazandınız. Üzüldüm sizin adınıza keşke karşımıza desteksiz gelseniz. Ama yine de yeneceğiz bence
bu arada futboldan hiç anlamadığın ortaya çıktı, direğe giden top isabetli sayılmıyor zaten. 10 kişi kalana kadar top oynamadınız, 10 kişiyken de oynamadınız. ayrıca yapılan bir hata kazanca gölge düşürmüyor, çünkü biz yine attık, bizim de penaltımız verilmedi. objektif yorum yapmayı öğrendiğiniz zaman sizle futbol konuşulabilir.
biz adaleti sizden çok istiyoruz zaten bize haksızlık yapılınca ağlama oyna diyordunuz biz lehimize karar olmasına rağmen objektif olarak yanlış diyebiliyoruz sizde o yok ama hep ağlamalar
böyle ağlamaya devam et kendi başarısızlıklarını yanlış kararlarını görmediğin sürece 10 yıl daha şampiyon olamazsınız siz ayrıca dünkü kararın bizim şampiyonluğumuza gölge düşürme amacıyla verildiğini düşünüyor ve gereğinin yapılmasını istiyorum ben
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Berabere biter
Fenerbahçe kazanır (2-0). Bunun aksini iddia eden futboldan gram anlamıyordur. Burayada açık net yazıyorum. 😂
neye göre anlamıyordur?
yukardaki önerme açık 😲 açık şeyin daha açıklamaya ihtiyaç var mı. Bana bilale anlatır gibi anlattırma 😇
açık olan hiçbir şey yok tsye 60 dakka isabetli şut çekemeyen takım gsyi 2-0 yenecek diyip aksini iddia eden futbol bilmiyordur demek, klasik bir holiganlık :D
izlemediğim tek maç 😂 o maçtada ilk 10 dk direğimiz var gol olsa işin rengi değişebilirdi ama tüm takımlar deplasmanda zorlanıyor ve ts ye kaybetmek tabi kazansak veya puanla dönmek iyi olurdu ama normal yani olabilecek bir şey. Ts de de 4 yedi geçen ne amlamı oldu kazanmaları 😎 dün haketmeden destekle kazandınız. Üzüldüm sizin adınıza keşke karşımıza desteksiz gelseniz. Ama yine de yeneceğiz bence
bu arada futboldan hiç anlamadığın ortaya çıktı, direğe giden top isabetli sayılmıyor zaten. 10 kişi kalana kadar top oynamadınız, 10 kişiyken de oynamadınız. ayrıca yapılan bir hata kazanca gölge düşürmüyor, çünkü biz yine attık, bizim de penaltımız verilmedi. objektif yorum yapmayı öğrendiğiniz zaman sizle futbol konuşulabilir.
kaç sıfır kaybetmek istersiniz sen onu söle 😲
o gol sizin olsa ve iptal edilse tavrın ne olurdu, adalet hissin zedelenmez dimi 🤔 benim takımım öyle kazanmasından mutlu olmam. Neyse…
bugün erden timur açıklansın dedi zaten biz gole bir şey demiyoruz? ilk defa lehimizde karar çıktı vardan o da bu saçma karar boş konuşuyorsun
ilahi adalet ankaragücü maçında devreye girecek. Yanında not alabileceğin kağıt varsa kayıt düş oraya
biz adaleti sizden çok istiyoruz zaten bize haksızlık yapılınca ağlama oyna diyordunuz biz lehimize karar olmasına rağmen objektif olarak yanlış diyebiliyoruz sizde o yok ama hep ağlamalar
inandırıcı değilsiniz, kimse inanmıyor, takip etmedin mi sosyal medyayı hatta burayı
inanmayan inanmaz, bizim yaptığğımız kadarını yapamıyor diğeer klupler
komiksin harbiden, insnarak mı söylüyorsun bunları yoksa söylemen gerektiği için mi 🤔 futbolda nerde Ali Cengiz varsa altını kazasak gese çıkar 😂
böyle ağlamaya devam et kendi başarısızlıklarını yanlış kararlarını görmediğin sürece 10 yıl daha şampiyon olamazsınız siz ayrıca dünkü kararın bizim şampiyonluğumuza gölge düşürme amacıyla verildiğini düşünüyor ve gereğinin yapılmasını istiyorum ben
skor ver bana kafandaki skor ne fazla uztmayalım o güne kadar burada 20 bin soru sorulur yorumlarımızı oraya saklarız
Bu sezon Fenerbahçe yılı, Cumhuriyet in 100 yılında bir cumhuriyet takımı şampiyon olacak yani Fener 🤪
biz yeneceğiz sizi neyin skorunu vereyim sana :)
sizi içerde dışarda bu sene kesin yeneceğimiz için bize +6 puan yaz, skor tutmak sizin işiniz biz kupaya bakıyoruz.
içerde dışarda ve 6 puan yaz öyle mi 😄 ovvv, redbulll kanatlandırırrrrr 😂
voca. ro/18vJySwZX49L
https://voca.ro/18vJySwZX49L
Galatasaray bencede alacak ırz düşmanı icardi keşke dönse de goller atsa 😂
Berabere biter gönlüm gsnin kazanması ama hakem buna engel olur
Cimbom koyar geçer
Umarım dediğin gibi olur
İşte ne adamsın kesinlikle Galatasaray
Kimin sahası