Birçok kas grubunu çalışarak geliştirmek mümkün. Kadınlar daha çok kalça ve bacak kaslari üzerinde dururken, erkekler daha hacimli kol ve karın kası arzu ederler. Sizin arzunuz nedir?


Estetik kavramı benim icin önemlidir. (Yalnız, estetik ameliyatlarla olan değil 😂)
Estetik görüntünün dışına çıkacak her fazla kası veya az kası istemem.
Bu sebeple kafamdan ayağıma kadar estetik görüntü yaratan her kasın dikkat çekici olmasını isterim.
Hani Yunan Heykeli tabiri var ya ondan 😀
Yunan heykellerinin kendileri zarif ancak tasvir ve hikayelerinde hepsi daha iri, biraz tuhaflık var.😈🤣
Çimento yetmezzzzz mevzusu🤣
Rica ederim✌️😌
Karın kası🙂
Neden karin kasi? 🤔
Kadınların geneli kalça der ama karin deyince sen, himm farklı oldu.😃
Kaldırdım, sorun yok. 😃
Rica ederim😍
Cevap
5Cevap
Beyin kası.
Beyin kas değildir. Beyinde bilinenin aksine hiç kas yoktur. 😃
Bugünde bir yeni bilgi öğrenmiş olduk :D
😈🖐
Dengeli kas ve güçlü kollar
O zaman ne yapıyoruz? Yüksek protein, bcaa,. kreatin ve zma ya yükleniyoruz.😍
Peki :)
Karın kası ama ben bütün vücut çalışıyorum
Ön kol veya göğüs
Hepsi ya dkkd
Kalça
Kol göğüs sırt ve kalça seviyorum
Kol sırt
Kalça
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar