Ünlü Rapçi destekçisi olduğunu açıkladığı Galatasaray için beste yapacağını açıkladı. Sizce ortaya güzel bişey çıkar mı?
#kafamıngüzelligi

Ünlü Rapçi destekçisi olduğunu açıkladığı Galatasaray için beste yapacağını açıkladı. Sizce ortaya güzel bişey çıkar mı?
#kafamıngüzelligi

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence güzel bir rep olur
GS li olsam gs yi bırakırdım mk bu kim ki gs ye şarkı yapacak
Biz Fenerbahçelilerde bir sürü gs bestesi var, ne gerek var başkalarına 😅💙💛💙
Bilemedim şimdi çıkarsa karar verim😂
Ergence bişey çıkarır yine dkgjjfjg
Bu soytarılar da artık fazla oldu
Harika bişey olur bence