Güncellemeler
+1 yıl
Futbol

böyle bir şeyi asla ama asla yapmam
galatasarayın veya başka bir takımın bana ne gibi bir yararı var ki onlar için avaz avaz bağırayım ya da gol giyince üzüleyim
tuhaf insan davranışları bunlar
teşekkür ederim en iyi görüş seçimi için :)
Benim takimima saldırmazlarsa bende saldirmam suskun çiçeğin benim takimim turkiyenin tek uefa ve süper kupa sampiyonu
teşekkürler suskun çiçeğim eiğ için
Cevap
4Cevap
Jj dedem sagolsun azcik daha kufursuz stresi az mac seyrediyoz
Takım bile tutmuyorum :)
Takımlar haricinde kimseye bir faydası yok.
Birazcık öyle
Hayır tabii ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar