Sizce rakibin kazandığı penaltı gerçekten penaltı mı?

Sizce rakibin kazandığı penaltı gerçekten penaltı mı?

bence rakibin kazandığı penaltı doğru değil Batsuayı yine attı kazandırdı beşiktaşlılara kapak olsun bu arada valencia uzun zamandır penaltı kaçırmıyordu bende ne zaman kaçıracak diye merak ediyordum keşke oda gol atabilseydi valenciayı da seviyorum ama gol atamadığı zaman üzülüyorum neyse kazandık o yüzden mutluyum

Sizce rakibin kazandığı penaltı gerçekten penaltı mı?
Cevapla