Güncellemeler
+1 yıl
bu pedro yerine michy batshuayi ilk 11 de başlamalı kontra atağın için etti pedro tembel pas attı
fenerbahçe beşiktaş maçını nasıl biter diye sorduğum da yoruma geldiler Michy Batshuayi kötü oyuncu gol atamaz diyordu adamın kurtardığı 3. maç bu 2 avrupa maçı 1 de lig maçın da gol atarak takımı ipten aldı beşiktaş taraftarı bu adam kötü diyip duruyordu herkes fenerbahçenin bu yaptığı transfere kötü dedi adam şu an milleti pişman etti diyebiliriz ama ben ilk başta bu adama güvenmiştim gol atar diye düşünmüştüm beni yanıltmadı tahmin uzmanıyım beşiktaş maçında fenerbahçe kaybetmez dedim az kaldın yenecekti fenerbahçe pozisyonları değerlendiremedi karagümrük maçında da fenerbahçenin kazacağını tahmin ettim
not: o geçen beşiktaş fenerbahçe maçını beşiktaş 3-0 alır diyen kişi de maçtan sonra sesi çıkmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Batshuayi bence iyi topçu. BJK de taraftar baskısı çok etkiledi. Çok kaçırdı ama yine de orada da baya gol attı.
Michy Batshuayi iyi kaliteli bir oyuncu ancak beslenmeli ve desteklenmeli. Ayrıca Bjk de oynarken de beğeniyorum. Derbide ise beraberliğin çok ağır bastığı bir hafta önceden belliydi.😊
Aşksızlık krizini sürekli düşünüyorum. Bir türlü bitmedi çilem...
Karagümrük maçı zaten fenerin kolay kazanacağı bir maç olmalıydı.
Fener en çok gol atan takım dedi
Fener derbide gol atamadı
Bathsuayi iyi dedi derbide en kötü oydu hatta en net pozisyonu o kaçırdı
Fener yener dedi
Fener yenemedi hala konuşuyor 😅
fenerbahçe ya kazanır ya da berabere biter dedim maç berabere bitti beşiktaş 3-0 alır diyen utansın bak şu an aldı aldınız geldi mi dediğim oyuncunun
o maç kötü olduğunu sadece sen söylüyorsun bak bakıyım başka böyle diyen biri var mı ayrıca adam oyuna çok geç giriyor her zaman atacak diye bir kural yok fenerbahçe ligin en çok gol atan takımı dedim istatislikler gösteriyor yalan değil fenerbahçe az kalsın o maçı da kazacaktı ama bulduğu pozisyonları değerlendiremedi oda beşiktaşın balı şans fenerbahçeden yana olmayınca girmedi top ona bakarsan beşiktaş takımı da güya 3-0 alıyordu maçı ne oldu alabildi mi hayır lütfen yorum yapmak için yorum yapma
ayrıca giresun sporun hakkını yediler yine berabere kalıyordunuz hakem ofsayt diye tertemiz golü yedi vermedi erman toroğlu ofsayt değil gol güme gitmiş dedi
Derbide fenerin en yüksek puan alanı kalecisi olduğuna göre düşün iyimi kötü mu takım
Fener kim orada kazanmak kim en son kaç sene önce ligde kazandı o statta maç konuşmak senin neyine
Giresun maçında elle oynadı bizim oenaltiyi vermedi ama karagumrugun hakkını yediler fenere verilen penaltı beleş yine beleşkazandiniz
büyük konuşma imkansız değil pozisyonlar kaçmasa yenilmiştiniz neyi konuşuyorsun derbi de beşiktaşın gerçekten iyi oynadığını mı düşünüyorsun biraz objektif ol daha maçın da ersin kurtarış yapmasa golü yiyordunuz fenerbahçe maça hızlı başladı ilk şutu fenerbahçe çekti sen daha ne konuşuyorsun asıl senin neyine futbol konuşmak daha objektif olmayı bile bilmiyorsun
Son dakikalarda bile Besiktas 3 kere net geldi biri direk bir de başta ofsayt iptal edilen gol falan Beşiktaş fenerden iyiydi. Önce yordu sonra vurdu ama şansınız kurtardı. Fener hala sıralamada altımızda ve hiç yukarı çıkamaz kalitesiz
la oğlum maçın sonlarına kadar hiçbir şey yapamayan beşiktaş mı iyi boş yapma 2-3 atak yapmayla birtakım iyi sayılıyorsa o zaman fenerbahçe takımı da çok iyi oynadı çünkü fenerbahçenin de pozisyonları vardı beşiktaş yormadı zaten kötü oynuyordu sadece 1 puan öndesiniz yukarı çıkamaz dediğin fenerbahçe dördüncü sırada beşiktaş son şampiyon trabzon spor ile oynayacak haftaya işi zor bide beşiktaş daha bay geçmedi beşiktaş şu an maç fazlası ile yukarda trabzon sporu yense bile bay geçtiği zaman biz onu geçeriz her takım bay geçiyor bu sezon fenerbahçe bay geçmemiş olsa şu an beşiktaşın önündeydi
istediğin kadar yaz cevap vermeyecem
Ben senin oğlun değilim lafta kaybedince hemen saygısızlık yapma ailenin ogretmedigi saygıyı ben mi ogretecem sana
FB kim bizi geçmek kim bay gecsekte siz kaybedersiniz her maç iki penaltı verilmez size takilirsiniz kadro zayıf