Batshuayi için hala kötü mü diyorsunuz?

fenerbahçe beşiktaş maçını nasıl biter diye sorduğum da yoruma geldiler Michy Batshuayi kötü oyuncu gol atamaz diyordu adamın kurtardığı 3. maç bu 2 avrupa maçı 1 de lig maçın da gol atarak takımı ipten aldı beşiktaş taraftarı bu adam kötü diyip duruyordu herkes fenerbahçenin bu yaptığı transfere kötü dedi adam şu an milleti pişman etti diyebiliriz ama ben ilk başta bu adama güvenmiştim gol atar diye düşünmüştüm beni yanıltmadı tahmin uzmanıyım beşiktaş maçında fenerbahçe kaybetmez dedim az kaldın yenecekti fenerbahçe pozisyonları değerlendiremedi karagümrük maçında da fenerbahçenin kazacağını tahmin ettim

not: o geçen beşiktaş fenerbahçe maçını beşiktaş 3-0 alır diyen kişi de maçtan sonra sesi çıkmadı

Güncellemeler
+1 yıl
bu pedro yerine michy batshuayi ilk 11 de başlamalı kontra atağın için etti pedro tembel pas attı
Batshuayi için hala kötü mü diyorsunuz?
Cevapla