Fenerbahçe'nin ilgilendiği iddia edilen Gabigol için "Türkler alamaz" dendi. Gerçekten alamaz mıyız?

Gabigol
Gabigol

Kulüp görevlisi: "Gabigol'ü nasıl alacaklar? Şaka mı bu? Serbest kalma maddesi 35 milyon Euro olan bir oyuncuyu Türkler alamaz"

Kaynak: https://www.cumhuriyet.com.tr/spor/galeri-flamengodan-gabriel-gabigol-barbosa-aciklamasi-turkler-alamaz-1985854?utm_medium=Slider%20Haber&utm_source=Cumhuriyet%20Anasayfa&utm_campaign=Slider%20Haber/3

Tabi ki alabiliriz
İstesek de alamayız
Bir ihtimal daha var
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Alamaz mıyız derken herhangi bir Türk takımı alamaz mı anlamında kullandığımı belirteyim. Çünkü görevli bu ifadeyi kullanmış.
Güncellemeler
+1 yıl
@yorks 🙏
Fenerbahçe'nin ilgilendiği iddia edilen Gabigol için "Türkler alamaz" dendi. Gerçekten alamaz mıyız?
Cevapla