Ya arkadaşlar bugün basketbol oynadik tabi kız erkek karisik malum kuralları biliyorsunuz blok felan yaparken kızlara hayvan gibi giriyoruz ( yanlış anlamayın ) sizce basketbolda boyle durum olabilir mi?
Not : sevgilim var
Not : sevgilim var
Erkek fiziği ve kız fiziği birbirlerinden yapısal olarak çok farklıdır ayrıca bunun yanında ateşle barut yan yana durarsa o barut patlar fışkırır bir yerlere :)
:) hahaha guldurdun be adamım
Olmaz kardeş erkekler bütün spor dallarinda kızlardan üstündür.
Evet ustun olduğumuzu biliyorum
Olmaz bir kere arkadaşım yere düşürmüştü kaç gün sırtım ağrıdı
O da sizin tercihiniz ama
Hayvan gibi oynuyosunuz yanlış anlamayında. Yanınızdaki kız ama o erkekmiş gibi itiyosunuz
Ben rahat oynayamiyorum kızlara karşı ayrıca oyun kuralı boyle
Cevap
2Cevap
Erkekler kızlara yapışır. :)
Aynen abi öyle oluyor ayrıca illa erkeklere karşı oynicaz diyorlar
kızların hoşuna gidiyor o zaman :)
Ya abi sevgilim var iyikide görmedi beni görse kıyameti koparirdi zaten
ahaha hemde nasıl koparırdı :D
terli terli iyyy
Terli derken neyi ima ediyorsun
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar