Spor Maçı böyle bir tribünden izlemek ister miydiniz? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl ... Güncellemeler+1 yıl Güncell Maçı böyle bir tribünden izlemek ister miydiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Spor konusunda 20,4b cevap paylaştı. Evet isterdim 0 0 Yorumla
kırmızılego Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Futbolla hiç aram yok o yüzden umrumda değil böyle bir tribün. Genel olarak bütün motor sporları olur 0 0 Yorumla
TheLeonard Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 56% +1 yıl İsterim fakat bu kadar küçük bir şeyin içine asla 2 erkek girmem ya tek başıma olayım ya hiç olmasın. 0 0 Yorumla
tortitotilla Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Keşke top suratlarına çarpsa o zaman gör sefayı jsjsjsj 1 2 Yorumla cayadabekleriz +1 yıl Aynısını yazmak için gelmiştim😂 Yorumla tortitotilla +1 yıl Aklın yolu bir😂 Yorumla
Gercegimsanri Takip Et Master Yaş: 24 , eic 88% +1 yıl 90 dk o suyun içinde buruş buruş oluruz bee😅 0 0 Yorumla
BiDeliDünya Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Bu açıdan maç mı izlenir? Çok alçak ve sadece köşeye yakın yeri görüyor. Bedava verseler gitmem.Suya girmek istesen denize havuza giderim.Maçta atmosferi yakalayacaksın, ayağa kalkıp zıplayacaksın.. Bu ne ya. 0 0 Yorumla
İstanbul_bey Takip Et Master Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl İsterim ohhh ne güzel olurdu serin serin 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Spor konusunda 1,1b cevap paylaştı. İstemem , futbolla aram yok 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Evet isterdim
Futbolla hiç aram yok o yüzden umrumda değil böyle bir tribün. Genel olarak bütün motor sporları olur
İsterim fakat bu kadar küçük bir şeyin içine asla 2 erkek girmem ya tek başıma olayım ya hiç olmasın.
Keşke top suratlarına çarpsa o zaman gör sefayı jsjsjsj
Aynısını yazmak için gelmiştim😂
Aklın yolu bir😂
90 dk o suyun içinde buruş buruş oluruz bee😅
Bu açıdan maç mı izlenir? Çok alçak ve sadece köşeye yakın yeri görüyor. Bedava verseler gitmem.
Suya girmek istesen denize havuza giderim.
Maçta atmosferi yakalayacaksın, ayağa kalkıp zıplayacaksın.. Bu ne ya.
İsterim ohhh ne güzel olurdu serin serin
İstemem , futbolla aram yok
Mükemmel bir deneyim olurdu.
* . ı top gelir oraya la
Guzelmis ha
Oh mis gibi
Ayrı bir seviye bu
Kim istemez müthiş