Evet bozar
Hayır bozmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Futbolla ilgili moralimi bozan tek şey , astronomik paralar kazanmaları.
Milyon dolarlar havada uçuşuyor yaptığı sey top oynamak.
Çok saçma ya 🥺
Mario bu adamlar üretmiyor , ülke gelişimine en ufak faydaları yok , bir şeylere çare bulmuyorlar.
Tek yaptıkları top oynamak. Yıllarıdır anlam veremıyorum buna
Galatasaray'ın bu sezon direkten dönen çok topu oldu shshs
Neyseki Beşiktaş Fenerbahçe maçı berabere bitti tam istediğim gibi, Fenerin beni yanıltmasına sevindim 😃
Cevap
12Cevap
Evet bozuyor
Tuhaf şekilde benim hoşuma gidiyor. Üst direğe, taaak! Diye çarptığında çıkan sese bayılmayan kendine erkek demesin bir zagmet.
O pozisyon ofsayttı zaten yaa top gol olsaydıda var dan dönerdi
Özellikle geçen sene Bathsuayi direk rekoru kırarak bizi perişan etmişti. Direkler çok can sıkıcı
Ilgim dışı desem
Rakip takimin ise bozmuyor.
Evet 🙂
Evet bozuyor. Mesela Demirspor maçında Mertens'in direkten dönen şutu moralimi bozmuştu.
Mesela dün akşam wegorsun kaçırdığı pozisyon gibi
Üst direkten dönen toplar daha çok bozar.
Kesinlikle bozuyor.
Oyun sonucta şans yok derim.
Beşiktaş ömrümü yedin
Evet sinir bozucu
İddacıların bozar taraftarda heyecan artırır
Yooo banane
Evet.. Hemde cokkk🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?