Kısa boylu olup kas yapan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Normal halleri zaten yeterince iğrenç bir de kas yapıp daha da iğrenç oluyorlar. Üçgen peynir gibi geziyorlar. Bir de kas yapınca kız bulabileceklerini zannetmeleri ahahahhahha. 1.80 altı ne yaparsa yapsın nope olmuyor.

Kısa boylu olup kas yapan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla