Galatasaraylılar öIür , Galatasaray'lılık ölmez. Nasıl ki bu milletin tacıdır yıIdızIa ay, yükseI taa arşa şanIı Galatasaray... Takım tutmak kolay, taraftar olmak "zor"'dur; işte biz "zor"'u başarırız, diyenlerdeniz… Herkes susacak aslan kupaya koşacak.💛❤️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
Galatasaray kazanır
Gönlüm her zaman Galatasaray'dan yana. Ancak hak eden kazansın isterim.
Galatasaraylılar öIür , Galatasaray'lılık ölmez. Nasıl ki bu milletin tacıdır yıIdızIa ay, yükseI taa arşa şanIı Galatasaray... Takım tutmak kolay, taraftar olmak "zor"'dur; işte biz "zor"'u başarırız, diyenlerdeniz… Herkes susacak aslan kupaya koşacak.💛❤️
Bana ilk 11i kopya çekmeden sayar mısın?
Muslera
Hamarı traore
Luyindama
Marcao
Kurzawa
Lemına
İrfan can
Wıllıan
James Rodriguez
Onyekuru
Falcao
James Rodriguez nasıl gs de hahahahhahah
Galatasaray her şekil kazanır ve acilen emre akbaba 10 numaralıyle yer değişmeli keremde yedeğe..
Galatasaray alsın, Bir Fenerli olarak Trabzonspor'un yağmurlu havada su bulmasını istemem..
Bir Fenerbahçeli olarak Galatasaray kazanmasını istiyorum
Galatasaraylıyım ama Trabzonspor zorlu rakip sonucu kestiremiyorum.
Valla ts daha iyi oynuyor ama Galatasarayın kaliteli kadrosu var süpriz yapabilir
iki takımadada mecal kalmamış, ikiside nirbirini yenemez 🤪 berabere
1-1 beraberlik bekliyorum
Berabere ya golsüz ya 1-1
Bu gün tavada hamsi kızartacağuzz
Trabzondan aldım bakır yarr fakur bende fakur
0 - 0 biter. 😜
Kimse kazanmadı sorma sen soru falan
Her zaman Galatasaray ☺️
Maç izlemiyorum
Berabere birer diyorum
Belli olmaz ikiside iyi takım.
Sonunaa kadarr cimbomm ❤️💛
2 1 biter diyorum Trabzon alır gsli olarak
skor veriyorum 2.2 penaltı ve kırmızı kart olur
Yesinler birbirlerini umrumda değil
Umarım yeneriz.
Hamsiler bitik artık zor kazanır Cimbom alır maçı
Berabere biteceğini düşünüyorum
1-1
2-2
gese bugün havlu atar
Ben galatasaraylıyım ama yinede skor belli olmaz
Beraberlik şansı bırakmamışsın, öyle de oldu 😄
Berabere 😄
TS alır
Berabere bitti
Trabzon bence.
Galatasaray
0-0 biter:))
Tabiki galatasaray
Galatasaray
Berabere biter
ne kadar galatasarayı sevmesemde galatasaray alır
Galatasaray
Berabere
Berabere
galatasaray
Cimbom alabilir
Trabzon bence.
2 1 gs
Göztepe alır
Trabzon
Berabere biter
Beraber
Galatasaray
Cimbom kazanır tabikide.
Sen ciddi misin jdjdjxjskxk
Çok ciddiyim.
E ama maç oynandı 0-0 bitti hanımefendiciğim 🤠😅
Üzerimizde kara bulutlar var. Bir dahakine artık
İyi olan kazansın
Tabi ki gs
Neden gizli😂
Eşim kızıyor
Nasıl ya😂
Beynini tak sana çok yakışır
Ne bu
Berabere biter
RE RE REE
ra ra ra :)
beraber bitsin
Ben kazanırım
Gs tabikide
Karşılıklı gol olur