Futbolla ilgilenmeyen, sevmeyen erkek olur mu?

Ben öyleyim. Çok saçma bulurum nefret ederim. Oyunu değil şu anki futbolu. Yoksa top oyunu yani niye saçma olsun ilk bulunduğu zaman mükemmeldir hatta. Ama hiç sevmem. Hakkında ne düşünürsünüz?

Futbolla ilgilenmeyen, sevmeyen erkek olur mu?
Cevapla