Üniversitede voleybol takımına nasıl giriliyor?

Lisede voleybol oynuyordum. Kendi isteğim ile okul takımına girmek istemedim, sevmediğim kişiler takımdaydı. Ama sınıflar arası turnuvalarda oynuyordum. Ama maç olarak değil de genelde yuvarlak yapıp o şekilde oynuyorduk. O yüzden de maç tecrübem çok yok. Bu sene üniversiteyi kazandım ve voleybolda kendimi geliştirmek istiyorum. 160 boyundayım ve libero oynuyorum. Manşetlerim iyi, hareketli oynuyorum, gerektiğinde ayak paslarımda iyi. Ok takımında olanlar nasıl seçildiklerini anlatabilirler mi? Fena oynamıyorum ama sadece utangacım ve rezil olmaktan korkuyorum. Benden çok daha iyi olurlar ve yanlarında ezik gibi kalmak istemiyorum. Seçmelerde neler yapıyorlar, nelere bakıyorlar?

Üniversitede voleybol takımına nasıl giriliyor?
Cevapla