
Cristiano Ronaldo, bir taraftarın "Come to Galatasaray (Galatasaraya gel)" yorumunu beğendi. Gelse nasıl tepki verirdiniz?

Cristiano Ronaldo, bir taraftarın "Come to Galatasaray (Galatasaraya gel)" yorumunu beğendi. Gelse nasıl tepki verirdiniz?
Fenerbahçeliyim ve Galatasaray en sevmediğim takım. Nedense Galatasaray ve Galatasaraylılar antipatik geliyor bana. Bir kız olarak futbolla hiçbir alâkam yok, bu görüşü neden yazıyorum onu da anlamış değilim ama bir şeyler yazasım geldi. Fenerbahçe'ye gelsin gelecekse, bizim onlardan daha çok ihtiyacımız var.
:D ben de Fenerliyim anlıyorum seni
Fenerbahçe Dinamo Kiev maçında Vladimir Putin diye tezahürat yapan bir takımın taraftarı bence çok konuşmasın.
Siz kurban olun Galatasarayın taraftarına.
@Sessizliğindehşeti o anlık kışkırtılmaya verilen bir tepkiydi. yıllar önce putine küfür edilen tezahüratlarımız da var. yargılamak doğru değil.
N. f. v. a. s
@Policee-Mann Galatasaraylılardan nefret ettiğim için bir kez daha ne kadar haklı olduğumu anladım. Ayıp denen bir şey var. Ben de sana N. K. G. V. A. S desem hoşuna gider mi? Kendime yakıştıramıyorum ben. Adam olan Galatasaraylı bile olsa bu kadar ağır içerikli bir pankartı kullanmaz. İnsan anasından bacısından utanır be. Bir de atkısını takıyorsunuz bunun.
* @Policeee-Mann
N. f. v. a. s bu ne demek amwq bi ben mi anlamadım Policeee-Mannın ne demek istediğini?
Ne kadar Fenerbahçeli varsa anasını şeyapıyım demek. Açılımı bu, K'yi unutmuş.
Ayıp olmuş biraz.
Ya insanların farkına varmadığı şey şu:
- Bunlar sadece bir futbol takımı. Tamam bazen bende kendimi kaptırıyorum...
Amma velakin Türk futbol takımlarının ve taraftarların:
- Tamam Galatasaray ve Fenerbahçe ezeli rakiptir ama ebedi de dosttur mantığının algılaması lazım.
N. f. v. a. s açılımını söyleyen arkadaşı da kınıyorum.
Fenerbahçeli arkadaşların da bu yazdığım hususları dikkat etmesini rica ediyorum.
@Sessizliğindehşeti Erkekler bu futbol ve takım işlerini çok abartıyorlar. Neden takım tutuyoruz ki, o da saçma. Hiçbir aklî tarafı yok. Mesela, ben neden Fenerbahçeli olduğumu bilmiyorum. Sadece diğer takımlardan daha çok seviyorum, daha yakın hissediyorum ve onun için Fenerbahçeliyim diyebilirim. Ayrıca, bu çirkin açılımı kullanan bütün Galatasaraylıları ben de kınıyorum.
Ben Galatasaray liyim ana son zamanlarda kadın kar da da fanatik futbolcu artti farkettiysen artık gs li fb li bjk ki kız taraftarlar birbirine giriyo
@HayattanBezmişBiri00 Evet, ben de arttığını gözlemliyorum ve gereksiz buluyorum. Kendim hiç fanatik değilim. İki insanın taraftarı olduğu takım için birbirine girmesi bana saçma geliyor. Zaten deminki olayda da tepki gösterme nedenim pankartın açılımının ağır bir ifade olması yoksa herkes istediği takımı tutsun, ona bir lafım yok.
Ama fb de aynı pankarti bize aciyo ayrica her mac sizin stadda bizim oyunculara su șisesi cakmak gibi seyler atıyolar
Bizimkilere de tepkiliyim o zaman. Medeni olmak kimseden bir şey götürmez.
Yaa bi mesaj atarmisin bisi sorcaktim bisi oldu da ben atamiyorum
İlk foto çekilen ben olurum eğer Türkiye’ye gelirse 😀 Büyük ihtimalle İstanbul’a gelmesi gerekir çünkü ve bize uğramadan Türkiye’de kalamaz 😀
Şu da var, birkaç büyük takım toplansa bile emeklilik çağındaki Ronaldo’yu almaya gücü yetmez 😂😂 Yani fazla umutlanmamak lazım 😂 Euro/Dolar/TL kurunu da düşününce 😂😂
Cevap
41Cevap
Gelse hiçbir katkısı olmaz. Gerçekçi bakmak lazım Chelsea bile reddetti bu adamı
Süper Ligde katkısı olur bence ama diğer liglerde istenmeyen adam oldu evet.
Gelir 40 yaşında 1 yıl oynar tazminant alır gider. gelirse oda
Gelmesin yazık eder kendisine. Burası Türkiye. Ayağını kırıp, kariyerini eline verirler. :/
İstanbul'a gider, Ronaldo ile selfie çektirirdim.
Drogba geldiğinde sneijder geldiğinde hagi geldiğinde ne hissettiysem
Alışığız yani ve zaten bigün messi Ronaldo bize gelecek zaten
Neden şimdi olmasın
Dünyanın en iyi futbolcusu Cristiano Ronaldo’dur Sadece futbolu değil Kişiliği insanlıgı çok yardımcı birisi Müslümanları cok seviyor Ama ronaldo eskisi kadar oynayamaz Ama iş yapar Avrupa’da iş yapar mı bilemiyorum Eskisi kadar oynarsa Galatasaray yarı finale yükselebilecek kapasitesi var
Umutlanma seviyem ektedir.. ahsjs
Biraz şey gibi olmuş 'günaydın dedi kesin bana aşık'
Kiminkini beğendi?
Ama hem Galatasaray istese hemde Ronaldo kabul istese gelir bence para derdi olacağını sanmama
Galatasaray Ronaldoyu alamaz Ronaldo Galatasarayı alır bir Galatasaraylı olarak ihtimal vermem
yorumu beğenmesi taraftarı heyecanlandırmış :D
etkilenmişti tribünlerden :D
Ne demiş üstat; 'hayallerle yaşayanı gerçeklerle silkerler'...
30-32 yaşlarında gelse 5 yıl iş yapardı ama artık çok yaşlandı diyorum ben...
Şampiyonlar liginde olmayan bir takıma gitmem demiş
Mutlu olur tabi her taraftar heyecan katar lige de gelmez paraya bakar o bile yetmeyebilir.
Sen Ronaldo olsan, Galatasaray gibi ucube bir takıma gelir miydin Necipcim?
Gs ye gelme ihtimali olsa
fener alırdı
Sasirirdim ama gelmez bence. Hangisi en cok parayi veriyorsa onu secer tabiki
Ya hep besiktasin lafini calsinlar. Fenerliler de “come to fenerbahce” diyor gsliler de “come to gs” diyor, az bi kendiniz bir seyler uretin ne bilim cinconlu bir sey olabilir mesela…
Sadece yatması için alsalar bile kulübün marka değeri katlanırdı.
Emekli olmaya yakın reklam niyetine 1 sezon türk takımında oynar bence tıpkı drogbanın yaptığı gibi
Canlı yayındayken göz göz göztepe de demişti. bu adam türkiyeye gelmez :D
ya he he hemen geldi adamı haala dünya istiyo neden gelsn gsye
Galatasaray'a gelmezmiş kendi öyle söyledi şampiyonluk liginde olmayan takımda oynamam demiş
Gelmez gelirse de hoş geldin deriz pek umrunda olacagini sanmiyorum da yine de nezaketen deriz yanii
Bir fenerli olarak formasını alırım o kadar hayranıyım
O bunları yaparken bursaspora destek olurdum
çok para ister bu tek düşündüğüm bu
doğru valla GS iflas eder :D
Ziyan olur Türk futbolu koreltir adamı
Zaten emekli olmaya yaklaşıyor
doğru diyorsun kariyerini iyi bir yerde noktalamak ister
Okan buruk bunu beğenmedi
haha niye :D işine gelir onun
Yaaaa süper olur
efsane olurdu da gelmez gibi
Bence bir ihtimal de olsa gelebilir
Çok zor be gelmez gelirse BEŞİKTAŞK gelir Q7 sayesinde
Gül dökerim yollarına😂😂
TR’de yer yerinden oynar bence.
Gelmesin buraya ülkeye gelen emekli dayıya dönüyor
Mesut Özil vibe ı aldım
Of gelecek tip var bunda
Gelsede ülkemizde izlesek ama sanmam...
Fenere gelse daha iyi olur kxjx
Galatasaray Avrupa takımı zaten
Fenere gelsin daha iyi 😁
Ronaldo bir rüya maalesef Türkiye’ye gelmez
Kapımız açık gelebilir
Gelsn havalı olur
4 tane forma sipariş ederim
az olur 4 :D
Ligimize harika renk katardi
çok mutlu olurum sonuçta Galatasaray :)
El mahkum galatasarayli olacagiz
Yaşlı bir çöp artık devri bitti
o yüzden gelir belki
Işte ondan istemem
basarıcaz
Güzel olur
Gelsin
*Napim* derim okadar ^-^"
Fenerbache varken hehehe :))
Direk kobine alirim
Gelmez
Ronaldoyu sevmiyorum.
İş yapar
Yav gelse ne olacak?
napim dolar 1 lira mı olucak gelince
Bu adamın maaşı galatasaraydan daha pahalı
Çok gülerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?