Durumum çok vahim çok kusurlarım var, ne yapmalıyım sizce?

Kendimi beğenmiyorum insanların da beğenmediği ciddi olarak bir şey düşünmeyeceği biri olarak görüyorum öyleyim de zaten, sanaldan biriyle konuşsam hayal ettikleri gibi bulmuyorlar beni bekledikleri gibi çıkmıyorum, bu konuyu daha önce de düşünmüştüm hem tipim yok hem de yeterli güzellikte bir fiziğim yani kilom yok 45 kiloyum ama 55 gibi duruyorum çünkü göbeğim var biraz kötü duruyor belim kalın spor yapsam da o aşırı düzelmez çünkü genetiğimde kalın bel var bel kısmımda da öyle çok yağlanma var gibi bir görüntü de yok zaten oradan anlaşılıyor, bir de bütün bunlara rağmen göğüslerim de yok gibi aşırı küçük düz duvar resmen desteklilerle bile çatal çıkmıyor orta çatal bile yok dar kıyafetler yakışmıyor. Bu konuyu daha önce de düşündüm kim napsın beni insanlar benim gibi biriyle olup da kendilerine de yazık edecekler diye düşüncem oluştu. Tamam kimse mükemmel değil herkesin kusurları var ama benim birsürü 1-2 tane değil. Sizce ne yapmalıyım

Durumum çok vahim çok kusurlarım var, ne yapmalıyım sizce?
Cevapla