Ben genelde gün batımına doğru , kulaklığımı takar kahvemi alır öyle yürürüm. Yalnız yürümeyi severim çünkü benimle yürüyecek kimse yok. O yüzden yalnızlığı sevdim ve şikayetçi değilim. İnsan yalnız yürüyünce nerde yürüdüğünün önemi yok ne dinlediğinin önemi var. Yürümek güzel şey ya.
İnsanların çoğunluğunun uyuduğu vakitlerde dışarda olmayı severim. Sabah namazı saatleri veya geceleri ağaçlık alanlarda da yürüyüşü epey bi severim. Yanımda değer verdiğim insanlar olabilir.