Fenerbahçe "1907"
Dünya Fenerbahceliler Günü kutlu olsun
Dünya Fenerbahceliler Günü kutlu olsun

Pendik sporun Fenerbahçe ile yaptığı 2-1 lik maçından sonra tarihe bakıp hep izlemeye başladım.
İyi ki varsın Pendikspor <3
1907'de doğdu aşkımız
Sarı lacivert renkleri oldu şarkımız
Sporun her dalında bizim şanımız
Hiç bitmedi, bitmeyecek bizim aşkımız
1907'de doğdu aşkımız
Sarı lacivert renkleri oldu şarkımız
Sporun her dalında bizim şanımız
Hiç bitmedi, bitmeyecek bizim aşkımız
Sarı lacivert rengimiz
Fenerbahçe'm her şeyimiz
Hiçbir şeye değişmeyiz
Çünkü Fenerbahçeliyiz
Sarı lacivert rengimiz
Fenerbahçe'm her şeyimiz
Hiçbir şeye değişmeyiz
Çünkü Fenerbahçeliyiz
1907'de doğdu aşkımız
Sarı lacivert renkleri oldu şarkımız
Sporun her dalında bizim şanımız
Hiç bitmedi, bitmeyecek bizim aşkımız
1907'de doğdu aşkımız
Sarı lacivert renkleri oldu şarkımız
Sporun her dalında bizim şanımız
Hiç bitmedi, bitmeyecek bizim aşkımız
Sarı lacivert rengimiz
Fenerbahçe'm her şeyimiz
Hiçbir şeye değişmeyiz
Çünkü Fenerbahçeliyiz
Sarı lacivert rengimiz
Fenerbahçe'm her şeyimiz
Hiçbir şeye değişmeyiz
Çünkü Fenerbahçeliyiz
Çünkü Fenerbahçeliyiz
Cevap
7Cevap

Kutlu olsun.
Kendimi bildim bileli fırsat oldukça da stadda
Fenerbahçe taraftarı değilim Beşiktaş taraftarıyım kendimi bildim bileli izlerim
kendimi bildim bileli fenerbahçeliyim
her zaman FENERBAHÇE 😄
Fenerbahçe bize bu yoldan geri dönüş yok
En büyük Galatasaray
5 yıldır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?