Voleybol yarı final maçında İtalya'ya diş geçiremedik! Maçı nasıl değerlendiriyorsunuz?

Voleybol yarı final maçında İtalyaya diş geçiremedik! Maçı nasıl değerlendiriyorsunuz?

Ankara Spor Salonu’nda oynanan Milletler Ligi Yarı Final mücadelesinde A Milli Kadın Voleybol Takımı'mız İtalya'ya 3-0 mağlup oldu. Filenin Sultanları yarın (17 Temmuz Pazar) Sırbistan ile üçüncülük maçına çıkacak.

#TauredKraliçesi <3 <3 <3

Voleybol yarı final maçında İtalya'ya diş geçiremedik! Maçı nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevapla