
Ankara Spor Salonu’nda oynanan Milletler Ligi Yarı Final mücadelesinde A Milli Kadın Voleybol Takımı'mız İtalya'ya 3-0 mağlup oldu. Filenin Sultanları yarın (17 Temmuz Pazar) Sırbistan ile üçüncülük maçına çıkacak.
#TauredKraliçesi <3 <3 <3

Ankara Spor Salonu’nda oynanan Milletler Ligi Yarı Final mücadelesinde A Milli Kadın Voleybol Takımı'mız İtalya'ya 3-0 mağlup oldu. Filenin Sultanları yarın (17 Temmuz Pazar) Sırbistan ile üçüncülük maçına çıkacak.
#TauredKraliçesi <3 <3 <3
Kötü geçmiş olabilir ama 4. tamamladılar. Her şey bu abla yüzünden..😄
Çok güçlü evet.
Yenmek de var yenilmek de sıkıntı değil.
Önemli olan daha güzel bir sahne vardı odada.
O da , maç bitince tüm İtalyan yardımcı ekibin gelip Türk yardımcı ekibin elini sıkması ve takımımızın filenin karşısında sıraya girip rakibini alkışlamadıydı.
O sahne özlediğimiz bir çok alanda eksikliğimizi gösteren harika bir sahneydi.
Tebrikler filenin sultanları.
Bence güzel maçtı
yabancılar plmasa kuluplerde aynı böyle canımın içi
teşekürler canımın içi
Cevap
12Cevap
Yine sırbistanada yenildik 4. Olduk tamam kızlar iyi işler yaptı voleybolu sevdirdi insanlara ama kabul edelim ki şu an mevcut takımımızın kapasitesi bu belli bi yere kadar geliyoruz ordan ilerisi yok umarım ilerleyen jenerasyonla daha iyi yerlere geliriz
İyi oynayan kazanmış. Demek ki kötü oynamışlar. Şampuan reklamı sanmışlardır o sahayı. Doğu asya kökenli değiliz, şükür. Yoksa onur yapar; -Vatandaşın vergisini çöp ettik, diye milli olmayı bırakabilirlerdi. Müsabaka izlemesekte, ahenkle dans eden saçlar izleriz, o da uyar.
Daha iyi oynayabilirdik ama heyecan ve seyirci baskısını hissettim. O biraz bozdu bizi. Onun dışında İtalya bizden gerçekten üstün. Egonu zaten ayrı bir silah ki takım olarak da diğer isimler üstündü. İyi servis attılar, manşet alamazsak zaten top öldüremiyoruz. Bazen başa başa gitti ama İtalya biraz gaza basınca üstünlük bariz hale geliyor yani. Sağlık olsun. 🍀
Bizim kızlar düzensiz oynuyor odaklanmıyorlar yeterince İtalya zaten güçlü maçın başından belliydi
İzledim İtalyanın siyahi oyuncusu çok iyiydi bizimkiler en çokta ona karşı kaybetti zaten üzücü ama yapacak bir şey yok.
İyi dayandılar! Hepsine gerçekten helal olsun.
Voleybol'dan yana içimiz rahat, nasıl olsa düzenli olarak finallere katılıyoruz işte burası çok önemli. Ne kadar istikrar sağlarsan o kadar başarı gelir. Ama bu futbolda maalesef tam tersi 😃
Türk futbolu şaibeli olduğu için pek bakmıyorum. :)
Umarım bu sefer Boskovic maça katılmaz yoksa halimiz vahim🥺
Egonu o kadar güclü kii onun attigı top bayıltır adamı ve o oldugu surece kaybedicez.
zaten paula egonu tek başına birtakım bu sene vakıfbankımda mükemmel işlere imza atacak
Ebrar rezalet oynadı daha iyi oynayabilseydik başa baş gidebilirdi
Rezalette ya sıfır odaklanma
Biraz hayal kırıklığı yaşadım..
İtalyaya diş geçirmemek normal
İtalyan milli takımı daha güçlü daha organize bu seviyelere fazlasi ile alışık birtakım çok normal
Çok üzüldüm yorum yapmak istemiyorum.
Tuğba guidettinin anasını bellemiş galiba
Ebony fena bastı ya
Daha iyi olabilirdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?