Evde yalnızken, dış kapının zorlandığını anlasanız ne yapardınız?

Aklıma gelen fakat kimsenin başına gelmesini istemeyeceğim bir soru...Gecenin bu saatinde ne gelir ki aklına insanın...

Oturduğum yerde gündüz vakti bir eve hırsız girdi..Onu düşünürken aklıma geldi..

Ne yapardınız? Ne yapılmalı sizce?

Not: ciddi sorudur..şıklara bakmayın..yapım bu illa bir yerinden eğlencelik yapmam lazım
Elime mutfaktan ufak meyve bıçağı alır kapıyı açıp bakarım(Ben bunu yaptım...Neyse ki kimse yoktu)
Eminsem polisi ararım
Odaya kapanır ağlarım.
Hemen odamdan bir çarşaf alır, hayalet numarası yaparak içeri girmeye çalışanı korkuturum
Deme yahu öyle..yalnızım zaten korkuyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Polisi arayacak yok mu :))
Güncellemeler
+1 yıl
""Aslında böyle birşey yaşama ihtimalne karşın kendine bir güvenilir ortam oluştur.mesela kapının zorlandığını gördüğünde , kendini yatak odasına at.Mutlaka bir kilidi olsun.Mümkünse camlı değil , tamamen ahşap bir kapı olsun.anahtardan sonra , kapının arkasına , kenndi fiziki gücünle itebileceğin ama işe yaracak şeyler olmalı.bunları yaptıktan sonra yatağın altına gir ve sakın kendini yalnız bırakma , birileriyle konuş..yoksa aklını kaçırabilirsin""" ((((Clever_boyy)))
Güncellemeler
+1 yıl
Az önceki güncelleme Clever_boyy'a ait bir cevaptan alıntı...Kendisine teşekkür ediyorum.. Umarım hiçbirimizin işine yaramaz..Fakat konuya açıklık getirdiğini düşünüyorum..Teşekkürler Clever_boyy:)
Evde yalnızken, dış kapının zorlandığını anlasanız ne yapardınız?
Cevapla