Deplasmanda kaybolup 11 sene evine dönememenin nedeni nedir?

📍Basel taraftarı Rolf Bantle, 2004'te San Siro'da oynanan Inter - Basel maçı sırasında tuvalete girdi.

📍Kayboldu,
📍Deplasman taraftarlarından ayrıldı,
📍10 yıl Milano sokaklarında yaşadı,
📍11 yıl sonra evine döndü,
📍Bu olanlara karısı da inanmıyor.

Deplasmanda kaybolup 11 sene evine dönememenin nedeni nedir?
Deplasmanda kaybolup 11 sene evine dönememenin nedeni nedir?
Cevapla