Neuer, mazraoui, upamecano, hernandez, davies, kimmich, goretzka, coman, sane, mane, lewandowski
Ulrich, stanicis, pavard, tanguy, richards, sabitzer, gravenberch, musiala, gnarby, müller, mouting
Dünyanın en iyi kadrosu diyebilir miyiz? Daha da transfer yapacaklar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Lewa ayrılacak.
City'nin kadrosu daha iyi bence.
Lewa kalacak kahn ve salihamidzic yüz de yüz dedi. Peki city kadrosu nasıl iyi sence?
Lewa ayrılmak istiyor, zorla tutarlar ise istekli oynamaz buda performansını büyük ölçüde etkiler.
City kadrosunu açıklayayım yedeklerle beraber.
Kalede ederson var güzel bir kaleci ilk 10 kaleci arasına girer tabi aktif olarak ancak yedeği steffen'i yetersiz buluyorum.
Stoperlere gelirsek Dias aktif olarak ilk 5 e girer, laporte ise ilk 15 e girer. Yedekler Ake ve stones yine çok çok iyi stoperler.
Walker var sağ bekte oda çok iyi ancak yaşı ilerliyor yerine bir genç alınmalı. Solda aktif olarak en iyi beklerden biri yani Canselo var. Bek yedeği olarak Zinchenko var oda çok iyi, şampiyonluk maçında maçın adamlarından birisiydi.
Foden, Rodri, İlkay, ve şu an en iyi orta saha olan De Bruyne var orta saha mükemmel.
Forvet'e gelebilecek en iyilerinden biri geldi zaten Haaland. Jesus durursa yedeği.
Kanatlarda zaten Greilesh, sterling ve Mahrez.
Sozlesmesi var. Ister istemez oynayacak yoksa bir sene sonra kimse almaz. Bu city kadrosu bayernden iyi değil ki dostum.
City nin kadrosu çok daha iyi.
Lewa muhtemelen ayrılacak, Barcelona 40 milyon Euro teklif etti.
Satmazsa bedavaya gider.
Nasıl citynin kadrosu çok daha iyi? Mesela ikili kıyaslama yaparsan nerede çok daha iyi mevki olarak? Lewandowski'yi en az 50'den asagi satmazlar satarlarsa yerine de iyi forvet koyarlar.
Lewa Barcelona dışında hiçbir takımı istemiyor, bu zorlaştırıyor.
Bakalım:
Haaland-lewa bakarsak lewa şu an daha iyi
City'nin stoper ikilisi daha iyi.
Sol bek yani alphonso daha iyi.
Sağ bek cancelo daha iyi.
De bruyne> kimmich biri defansif ama yapacak bişey yok
Rodri > Goretzka
Mahrez Sane den iyi
Gnabry > grealish
Müller> İlkay
Bence.
Yanlış kıyaslamalar yapmışsın bilerek. Lucastan iyi tek stoperi yok citynin, neuer gibi kalecisi yok. Kimmich ile rodri kıyaslanır, kimmich tartışmasız daha iyi. Mahrez, saneden iyi diyen bir sen çıkarsın. Lewandowski ise son iki sene de tüm rakiplerine gol sayılarında fark atmış bir isim. Bence net bir şekilde bayern daha iyi.
Dias ve laporte Lucas'tan çok daha iyi.
Dias özellikle ilk 3 te.
Lucas belki ilk 10 a girir.
Neuer'i unutmuşum evet çok daha iyi.
Rodri ve kimmich ön libero atlamışım orayı tabi ki kimmich daha iyi.
Ancak Mahrez, Sane'den çok daha iyi.
Evet gayet iyims
Futbolu takip eder misin?
Evett bazen
en iyisi trabzonspor
😁😁😁
Forvet almaları lazım
Lewandowski varya?
Gidiyor lewa
kahn ve salihamidzic yüz de yüz kalacak dedi dün
Oyuncu gitmek istiyor. Kalsa da mutsuz olur. O performansı vermez. O yüzden onlara başarıya aç bir forvet lazım.
lewandovski barça da
YENİ
Şimdi
Lewa kalacak kahn ve salihamidzic yüz de yüz dedi. Peki city kadrosu nasıl iyi sence?
güzell
Daha iyi bir kadro var mi sence?
milan psg united
say say bitmezki
Milan psg united daha mi iyi kadrolari?
iyi daha iyi değill
ama şampiyon oldu
Lewandowski abimiz en iyisi
Daha iyi kadro var mi avrupada?