
Yaptığınız sporun üstüne bir kaç hareket daha mı eklersiniz yoksa programınıza sadık mı kalırsınız?

Bence iyi ve doğru bir sporun göstergesi yorgunluk değildir. vücut bir süre sonra ağrılara adapte olur eskisi kadar yorgunluk olmaz. ve stresi azalttığımız için enerji artmış gibi hissedebiliriz
Mükemmel bir tespit. Tebrik ediyorum seni kardeşim. :)
Rica ederim dostum :)
Spor yaptığımuzda adrenalin seretanin hormonu salgılanır. Bu yüzden kişi bir müddet sonra daha enerjik ve mutlu hisseder. Bu yüzden hiç yorgun hissetmem.
Cevap
5Cevap
Programa sadık kalırdım herhalde zamanım ve enerjim duruyorsa bir koşu atarım :D
Hiç öyle bişi yaiamadım da yaşasam çıkışta havuza girerim heralde
O bende hiç olmuyor ya , telefonu zor tutuyorum elimde 🥺
hiç öyle hissetmedim ama hissettiğimi varsayarsak tekrar spor yaparım aynı hareketleri uygularım
Dans ederm
O antreman boşa gitmiştir
Kum torbamla biraz daha çalışırım.
kardiyo yaparım, ya da hiit workout falan
Yaniii
Gelen sefer tempoyu artırırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar