Merhaba, Bir "Spor" sorusuyla daha sizlerleyim ⚽. AC Milan 11 yıl sonra çok özlediği şampiyonluğa nihayet ulaştı. Efsane Milan kadrosuyla futbol tarihine altın harflerle kazınan Milan, yeniden şampiyonluğa ulaşmış olsa da gözler eski efsaneleri arıyor. Eski efsaneleri, eski Milan'ı özlediniz mi?#Mario #Mario45 #SüperMario #Spor
22 Mayıs 2022 Pazar 23.15
Evet dönecek
Hayır dönemeyecek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
11 yıl sonra Şampiyon Milan! Sizce Milan tekrar eski günlerine dönebilecek mi?
hakan icin inter olsun isterdim :) ama cocuklugumda tuttugum tek yabanci takim hele o massaro lentini baressi costakirta ancelotti li kadro :) mukemmel kadro iyi takim umarim milan tekrar tekrar dev olur.
Hakan Çalhanoğlu Milan'da oynarken İnter 11 yıl aradan sonra şampiyon olmuştu Hakan Çalhanoğlu bu kez İnter'de oynuyor ve Milan 11 yıl aradan sonra şampiyon oldu Garip bir tesadüf 😂😂
Ne dönmesi reis kendi analarının liginde şampiyon oldular diye eski günlere dönmenin alakası yok. Kadroları yetersiz ve Clde çeyrek bile yapamayan italya şampiyonu mu olur?
Dönmesi için kaliteli bir hoca ve baya iyi transferlere ihtiyaçları var. Kendi klopplarını bulmaları gerekir. İnter de geçen sene şampiyondu ne değişti? hiç bir şey. Juventus arada bir final oynayıp kaybediyor o kadar. Gruptan bile çıkamıyorlar o derece kötüler. Juventus olmasa İtalya tarihe karışırdı.
Puanlar genel olarak Dünya futbolunda önemsizler. Çok puan alan değil, doğru yerde puan alan kazanıyor. Örneğin Liverpool 92 puanla şampiyon olamadı bu sezon.
Reis zaten bulaşmışlar daha ne bitecek ? City daha 10 12 sene önce midlesbroughtan 7 yemiş bir takımken şimdi premier lige ambargo koyuyor. Psg diye birtakım yok iken Nasser el Khalefi satın alınca dünya devi yapıyor kulubü. Milan ve İntere yatırım yapılsa eski günlerine dönse güzel olur.
Nasıl değil Reis? Fransaya ambargo koyuyorlar kadroları gayet iyi aslında Final falan oynadılar Clde eve loserlık var halen onu da düzgün bir hocayla hallederler.
Daha iyi işte onun için kafası rahat Pep rahat adam abi zorluğa gelemez nie bu adam küçük takım çalıştırmıyor hep büyük bütçeli takımlar? barça bayern man city yerine neden sevilla arsenal napoli değil mesela?