Zlatan Ibrahimovic, "FIFA, emekli olduğumda gollere benim ismimi vermeli." dedi! Sizce "gol" yerine "Zlatan" olsaydı nasıl olurdu?

Zlatan Ibrahimovic, FIFA, emekli olduğumda gollere benim ismimi vermeli. dedi! Sizce gol yerine Zlatan olsaydı nasıl olurdu?
Zlatan Ibrahimovic "FIFA, emekli olduğumda gollere benim büyük ismimi vermeli. Örneğin Pele, kendi döneminde 1000 Zlatan attı ama bu Zlatan'ların yarısı ofsayttı." Siz Zlatan'ın açıklamasını nasıl buldunuz? Ayrıca size gol yerine zlatan denilecek olsaydı, nasıl olurdu? 😃
Zlatan Ibrahimovic, "FIFA, emekli olduğumda gollere benim ismimi vermeli." dedi! Sizce "gol" yerine "Zlatan" olsaydı nasıl olurdu?
Cevapla