




İzlediğim kadarıyla en hızlı Pokemonlardan biriydi yanlış hatırlamıyorsam, bende koşuda iyi olduğumu düşündüğümden Pidgeot'u uygun gördüm. 😃
Kesinlikle Magmar olurdum. Yumruk atarken dikkat ediniz. Her yumruk atışında adını sayıklıyor. Bende her yumruk atışımda nefesini sesli veriyorum. <3
Magmar benim kırmızı çizgim. :)
- Yeni bir dünya için Magmarsız kalmayalım.
- Magmar bir ülkenin toplum bütünlüğünü geri kazandırır.
- Magmar direniştir.
- Magmar asilliktir.
Magmarsız bir dünya pikaçhu'suz bir evrene benzer. TIpkı Ash'ın mewtoyu yakalaması için ölüp yeniden dirildiği gibi. :)
Satırlarıma burada son verirken. Pokemon meclisi Bebek parti üyesi sayın Rohan'ın bir konuşmasını sizlerle paylaşmak istiyorum. <3 :)
Evet.. Sayın Rohan Turhan'ın açıklamasını dinlediniz.
Teşekkürler 😅
Asıl ben teşekkür ederim. <3
😊😊
Pokemon falan değilde ben direkt Hulk olmak isterdim ahahha 😅. Hem güçlü hem kas yapısı oldukça iyi daha ne olsun.
😀😀
Cevap
12Cevap
Pikachu olurm cünkü cok tatlı
Yoga yapmayı seviyordur umarm sevgili pilachu
Evet bir kaç bölümde yapıyordu.
Cok tatlı yaaa tam benlik
Pikachu
Pokemonu hatırlamıyorum😕 sen srn benim yerime🥳Kızlar Bir Adım Öne
Togepi diyorum sana :D çok eğlenceli bi tip :D
Sen dediysen öyledir. İkizime güveniyorum😅 🥳🧿 nutellamı kaşıklarken şu an bir bakayım ona da😍🤤 bu arada snirliyken yazmıştım görüşü yazamamışım da🙄
Haydaaa. Ne sinirlendirmiş benim ikizimi :')
Trafik🙄 bi gün hanfendi kimliğimi bozup el frenini çekip aşağı ineceğim. Adamın üstüne çıkacam o olacak🙄😕
Aman aman sakin 😶 biri bi el kaldırır falan...
Neyse koşuya çıkayım da sakinleşeyim biraz bari🙄 togepi çok tatlıymış bu arada aynı ben😅😅🥳🥳
Çık çık :) müzikte dinle kendine gel. Stres sana hiç yakışmıyor, hep huzurlu mutlu ol. 🥳
Müziksiz olmazdı zaten🥳🧿🍁
Ne dinledin? :)
Radyo fenomen i dinliyorum. Hit yabancı çalıyor. Üstelik reklamsız kesintisiz ve party mod on🥳😅 tavsiye ederim
Ooo favori radyom ama :D
Yaa benim de😍 başka radyo dinlemem. Ciddi benziyoruz😅
2010'dan beri severek dinlediğim iki radyo kanalı oldu. Biri fenomen diğeri русское радио 🥳
Her zaman her yerde güzel gidiyor bu radyolar🥳🥳 ben geç keşfettim ama iyi ki keşfetmişim😍
Sevindim senin adına da ☺️🥳
İvit 🥳🧿
hitmonchan
Heyt be 😀
Ben pikachu olmak istiyorum saç rengimde biraz uyuyo :D
Sjsnsldms
Yatan bi pokemon yok mu? Pikachu olabilirdim o da biraz tosurdak ben gibi
öglvöldmfşfö
Snorlax sjshsksm
Dhdbdksk
Pokemon çeşitlerine bakıp bu soruya geri döneceğim 😂
Hadi bakalım 😀
Jigglypuff 😂 kesinlikle uyuyanlara çok kızarım, uyumayın benle kalın hahah 😂😂😂
Ahahah 😀 şarkı söyleme uyuyakalırız
Görünce hatırladım ya ben bunu biliyordum 😂😂
Söyleme diyorsanız söylerim, tamamdır 😁✌️
Ahahaha 😁
Hitmonlee galiba ama onu hiç dirsek ve yumruk vururken hatırlamıyorum
Pikachu. Bi tek onun adını biliyom bi de pek spor yapacak bi seye benzemiyo ben gibi💃🏻
Artık büyüyün bi yaa 😅😅😅
Squirtle'ın sorusuna gelip bunu demeyecektin. Çeteyi toplarım he 😀
@Mer93 onu diyor zaten. Bırakacakmışız... Tamam 😅
Ayy nasıl da korkunç bı çeteymis yaa😂😂 ama şaka bı yana gerçekten yetişkinlerin çocuk taraflarını ortaya çıkarmaları çok güzel bir şey hayatla bağlantıyı koparmadaki en etkili yöntem
Çocuk tarafımız sağolsun hep genç kalıyoruz. :))
koşan pokemon var mıydı yav
ben koşu yapıyorum
Ponyta. At pokemonu 😅
aynen ya alevli olan :D sevdim bunu :D
Haha 😀
Psyduck olurum anca.
Başın mı ağrıyor 😶
Bak bilemedim ya 🥺
Hangi spor kral? Bulalım hemen :)
Taekwondo
Hitmonlee 🙂
İyiymiş bak hem de çirkin 🖤 😂
Tekmeci manyak 😁
Duit chagi ve puşe atıyorsa gönlümü alır o arkadas 😂
Dwit chaigi benim de en sevdiğim teknikdir. 😀
Ters hareketlerı sevmıyorum ya , düşmana toto dönmek hoş degıl 😂
Vurduğunda indirir ama 😀
Ehh kısmen. Diğer bacağın kuvvetliyse ve dizini hafif kırıp açı verebılırsen o an olabılır. Yoksa adam salladıgın bacagı tutup hulk’un loki’yi salladığı gıbı sallar 😂😂
Çelimsiz tanrı diyordu bir de sjsjslsm
Adam tanrıyı yerden yere vurdu üstüne çelimsiz dedi 🥺 ayıp be onur kırıcı 😂😂
:D:D:D:D
Habire uyuyorum sence
Snorlaxmis ama bn bu olmak istemiyorum
Yapacak bişey yok :)
Abra 😂
Bulbasaur.
Karar veremedim 🙂
Saydek olurdum
Slaking olurdum ben.
Chalmander
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?