www.instagram.com/.../?igshid=YmMyMTA2M2Y=
www.instagram.com/.../?igshid=YmMyMTA2M2Y=
https://youtu.be/Cz9tuPdGA-4
Bakmak isteyen olursa deyyi ❤️💙❤️💙💙❤️💙❤️

Vizyonsuzluğun ve de holiganlığın sözlük anlamı gibi olmuş fotoğraf.
Hiçbir zaman aşırı fanatikleri anlamadım, anlayamayacağım da. Bu kadar yakıp yıkmalarının normal olduğunu düşünmüyorum.
Bulunduğum yer oldukça sakin sessiz bir yer olmasına rağmen kutlamaların olduğu gün silah seslerinden uyuyamadım, saçmalık cidden.
Özellikle futbol kafasını çözemiyorum, Vakıfbank 4. kez dünya şampiyonu olduğunda hiç böyle şeyler olmamıştı:Ddd, basit bir Türkiye liginde şampiyonluğu bu kadar abartmaları komik, gerçi 38 yıldır çupalarını bekliyorlardı, normal;Dd
Trabzonla hic problemin yokmus gercekten ya 😂 her takim sampiyon olunca kutlama yapar bu takim kutlama yapmamis dunya capindaki partilere es değer bi eglence yapmis. Kiskanclik cidden cok kotu bisey.
cok keyifli kutladırlar bence ben de orada olmak isterdim
Kiskanclik gutmeyip boyle guzel yorum yapan insanlara selam olsun 😊
ne demek birtanem yigidi oldur hakkını yeme demisler
Aynen oyle askim ❤️❤️
Efsane bir kutlama oldu.🎉🎉🎉 Daha iyisi gelene kadar en iyisi bu ❤️💙
Harikaydi ❤️💙
Kesinlikle. Bu videoda olduğu gibi çok yakınlaşamadık. Her yer kalabalık. Meşaleden duman altı.
Fenalaşan fenalaşana. Bir ambulans gidiyor bir ambulans geliyordu.☺️
orada olamadigim icin cok uzuluyordum ama meger herkes üzülüyormus hangi takimdan olursa olsun herkes orada olmak istemis. Demekki hala ksikanc olmayan hazmedebilen insanlar var 😎
Harika bir ortam çünkü 😃
Teşekkür ederim ❤️💙
❤️💙
Cevap
16Cevap
Kutlama iyiymiş
Teşekkürler
Kusursuzdu. Trabzon'da yaşıyor olmama rağmen gidemedim, içime oturdu. Çok güzel eğlendi insanlar. Anlata anlata bitiremediler.
Cidden oyleymis umarim buyuk kutlamaya gidersin
Tek hatamız erkenden sahaya atlamak oldu o kadar :D o da olur o kadar yılların hasreti var :)
Aman en azindan sampiyon olup da atladik 😂
Aynen 😂
😂😂
Sana Yemin Ederim Suriyede Üst Bölgesine bile Konteynıra Astım Bayrağı Keşke orada OLsaydım :(
Ah keskee
Yıllardır beklenmiş bir şeyde az bile. Ben Fenerbahçeliyim ama tebrik ederim yine de.
Bu kutlama degil ki daha fragman. Asil kutlamaya daha var 😊
En guzeli 😊
Cok kasmamak lazim ya eglence yani eglen gec
😂😂
Oynamaya oynamaya ben unutmusum sen ne diyon 😂
😂😂 olur
mükemmel ötesi bir kutlama yaptılar , herkes çok guzle eğlendi özellıkle seçilen tekno şarkı insanları kendinden geçirdi , kavga gürültü olmaması sevinçlere sevinç kattı. bu kutlama asla ama asla unutulmayacak
Bok gibi buldum 38 yıldır sonra şampiyon olunca ne yapacaklarını şaşırdılar. Hakem maçı bitirmeden sahaya giren topluluktan ne beklersinki.
Kutlama ayri. Sizin dediginiz gibi gec gelen sampiyonlugu kutlamis ve buna sevinkis eglenmislerse bunds ne kotuluk var. Kiskancligi bir kenara birakip gercekten guzel kutlama diyebilirdiniz. ne diyim kuyfuk acisi iste naparsin
Hiç alakası yok tamamen sataşma amaçlı cevap bu. Madem olumsuz yorum kaldıramıyosun soru sorma o zaman. Trabzonsporun avukatı mısın sen. Ben 28 şampiyonluğu olan bir takımın taraftarıyım. 7 şampiyonluğu olan takımı kıskanacak kadar delirmedim henüz. Asıl kuyruk acısı olanlar, 2011 deki kupamıza göz dikip umduğunu bulamayanlardır.
Ben yorumlari kaldirabiliyorum onda sikinti yok ama oyle ac gozluluk var ki 28 şampiyonlugu olsa bile hepsi bizim olsun diye deliren insanlar var. Kutlama gayet hos ama buna goz gore gore boylesine berbat bi yorum yapmaniza cevapsiz kalmak sacma olurdurdu
Elestiri nedir ne degildir ogrenmeniz gerekiyor. Begenmedim ya da kotuydu ya da bence yetersizdi diyebilirsiniz ama siz asil satasma amacli bi cevap verdiniz ve bokk gibi dediniz. Asil satasma budur. Bu elestiri degil medeniyetsizliktir. Instagram tweet. Vs her yerde cok begenilirken goz var izan var harika eglenmisler, siz bok gibi diyorsaniz tontis bey bu kiskancliktir. Ben sizin takiminizi bilmem ama direk kesin fenerli dedim. Cunku bi sizden takimdan cikiyor bu kiskanclik. Sasmaz. Ve sasmadi da... Bunun adi kuyruk acisi uzgunum.
Son olarak size su sarkiyi armagan edeyim ozellikle kudur kismini daha bi sesli dinleyin :
https://youtu.be/xcWI98u-G_s
Bunun aç gözlülükle alakası yok, bu kutlamanın birde perde arkası var. Açılan pankartları gördeydin ne demek istediğimi anlardın. Eleştirinin ne demek olduğunu senden öğrenecek değilim. Tontiş gibi şeylerede gerek yok, ben sana farkındaysan buna benzer şekilde hitap etmiyorum. Medeniyetten bahsederken burada çelişmen hiç hoş olmadı. Evet Fenerbahçeliyim ve bundan gurur duyuyorum. Bizden kıslançlık falan çıkmaz. Sözde şike davası ile şampiyonluğumuza göz diktiklerine göre hangi toplumun kıskanç olduğu gayet ortada o yüzden çok kasma kendini. Şarkı kısmını görmedezden gelip yaşına veriyorum.
Ben cocukla cocuk, buyukle buyuk, medeniyetsizle karsilasinca ne yazikki medeniyetsiz oluyorum. Ben bi ayna gibiyim nasil gelinirse oyleyim. Saygiliysa saygili, seviyesizle seviyesiz. Bu uslupla yazan birine tamam diyip susamam uzgunum, cunku bazi insanlar ayibini bilmezler onlarla bir olup gostermek gerekir. Ve evet *.
Hatayli degilim ve profilim komple Trabzonspor ile doluyken bunu yazmamin espiri amaci guddugunu anlayacak zeka seviyesindeki insanlara sormustum soruyu, zaten bi siz bu yorumu yaptiniz butun anadolu takimlari ikinci takimim degerindedir hepsini de desteklerim...
Kiskanclik mideye vurur hazimsizlik yapar normalde, sizin algilarinizda sorun yaratmis, espiri bile anlayamayacak hale gelmissiniz...
Trabzonluyum, çok şükür, Trabzonspor'luyum. Hatay ne zaman sampiyon oldu ki onu destekleyip bu sene trabzon olunca trabzona geceyim. Espiriydi ve tekrar ediyorum butun anadolu takimlari ikinci takimimdir...
Ve sen o basit dedigin espiriyi bile kavrayamadin... Yazik sana
Trabzona yaptigin yoruma bir trabzonlu olarak ben karsilik verdim. Bok gibi diyorsan, cevabini da alacaksin canim benim yapacak bisey yok. İyi gunler dilerim dinlen yat uyu biraz, belki gecer
Bir espiriyi kavramak için onun espiri olması lazım. "bende trabzon sporu hiccc sevmem ben koyu bir hatay spor taraftariyim" yazısını espiri olarak nitelemek acınası bir durum. Espirinin ne demek olduğunu anlamak için zamana ihtiyacın var. Geçecek bir şey yok, tam 4 kat fazla şampiyonluk kazandığınız bir takımla ilgili bu kadar tartışmaya girmem aslında zaman kaybı oldu benim için. 50 sene sonra tekrar şampiyonluk kutlarsanız o zaman bakarız sonrasına
Troll diye bisey de var ama sen espiyi bilmezken ben sana onu nasil anlatayim ki... Bi bu noktaya sen degindin cunku bir tek sende sikinti var. Elli sene olur belki bi daha ki kutlama hic onemli degil ama gene harika olacagi ve sizi kudurtacagi kesin tunis bey, adi bile bu kadar ciddiyetsiz bi insana , ciddi ciddi cevaplar vermek benim hatamdi uzgunum. Sadece kudurun yazmak yeterdi, ama zaten kuduruyorsunuz ona bile gerek yokmus ki... Ne diyim Allah yardimciniz olsun
Sahaya atlamamiz caninizi pek sıkmış, sampiyon olduk sanip sahaya atlamadik en azindan, kaldi ki zaten bu algiya sahip insanlarin beni anlamasi sacma olurdu... Rica ediyorum size yazilan gorusleri silip cevap veremeyeceginiz anlayinca da saldiriya gecmeyiniz. Lutfen soda icin ve bir psikoloğa gorunun sevgilerimle trabzonlu bir kiz 💙❤️
Trollude biliyorum sen merak etme. Espiriyi kimin bilmediğide anlaşıyor. Yazdığı basit bir cümleye espiri diyen birinin bana espiri dersi vermesi bütün espirilerden daha komik. Tekrar söylüyorum 28 şampiyonluğumuz var, dolayısıyla hiç bir şampiyonluğunuz bizi kudurtmaz. Ama 38 senedir siz bayağı bir kudurmuşsunuz anlaşılan lafı sürekli oraya getirdiğine göre. Tuniş benim nickim gerçek adım değil, öncelikle aradaki o farkı öğrenmeni tavsiye ederim. Ayrıca her ne olursa olsun bir insanı ismiyle yargılamak dalga geçmek gerçekten çok utanç verici bir durum. Medeniyet dersi veren birinin bu kadar çabuk kendiniyle çelişmesi üzdü açıkcası. Allah asıl sizin çevrenizdekilerin yardımcısı olsun.
Sevgili arkadaşımin @վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
gorusune cevap yazacak bisey bulamayinca engellemis ve yorumunu kaldirmissiniz. Cevap bulamadiniz sanirim verecek. Ama gorus o kadar guzeldi ki ben bi daha yazayim :
"en azından şampiyon olduk da sahaya erkenden atladık.
Fenerbahçe gibi şampiyon olduğunu sanıp sahaya atlamadik
Sonrasında terörist gibi sağı solu yakip polis araçlarına zarar vermedik "
Simdi rica ediyorum beni de engelleyin ben oyle yapicam cunku...
astegmendim trabzonda heryerini insanını heyecanını bilirim :)
ama su da var bir onceki sampiyonluklarinda ulkede renkli televizyon yokdu :)
genede kazanmak guzeldir :)
Adamsın kardo... 😍💜💙
Sendee ❤️
Olacak ❤️
Trabzonlu
Onu bunu bilmem de dünyanın en ünlü konserleri en ünlü partileri gibi olmuş … kendilerini aşmışlar
Bu daha fragmandı çok daha güzel olcak
Aynennn
Abi nerden bilsin o hiç şampiyon olmamış ki
Valla oyle be gülüm
gerçekten başarılıydı..
Demekki guzele güzel demek zor degilmis. Kiskanc olmayan insan baska oluyor 😊
Şampiyonluk kutlaması 3-4 saat sürdü zaten çok bir şey bulamadık hahah
Güzel kutlama
Teşekkürler
Bitsin artık yav
Bitmezzzzz ❤️
He valla napcan dogruya dogru fjdjdj
Her yerde Ts bayragii.
Şahane
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?