Futbolda bu tür hareketleri yapan ilk takım olarak TS'yi görüyorum ben. Siz ne düşünüyorsunuz?

Abi tamam şampiyon oldunuz (MHK yardımı ile) şampiyonluğunuz apaçık şaibelerle dolu ki bunu bangır bangır bütün spor medyası söylüyor sadece taraftarlar da değil. Daha maçın bitimine 3-4 dakika varken saha atladı taraftarlar ve kurallar gereği hükmen mağlup olması gerekiyordu TS'nin ama o da olmadı eyvallah.
Futbolda bu tür hareketleri yapan ilk takım olarak TSyi görüyorum ben. Siz ne düşünüyorsunuz?
Peki buna gerek var mıydı kardeşim? Antalya spor kalecisi Bofin'e saldırmak nedir? Linç etmeye çalışmak neyin nesidir? Onu geçtim, kutlamalar esnasında maganda bir taraftar arabayla sivillerin üzerinden geçiyor. Gerçekten şampiyonluğunuzdan çok bu olaylarınız konuşulacak ve bir de 4 Nisan 2015'te kurşunlanan Fenerbahçe takım otobüsünün, açtığınız pankartla kurşunlanma olayını alenen kabul etmeniz konuşulacak. Rezil bir takımsınız.
Futbolda bu tür hareketleri yapan ilk takım olarak TS'yi görüyorum ben. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla