Abi tamam şampiyon oldunuz (MHK yardımı ile) şampiyonluğunuz apaçık şaibelerle dolu ki bunu bangır bangır bütün spor medyası söylüyor sadece taraftarlar da değil. Daha maçın bitimine 3-4 dakika varken saha atladı taraftarlar ve kurallar gereği hükmen mağlup olması gerekiyordu TS'nin ama o da olmadı eyvallah. Peki buna gerek var mıydı kardeşim? Antalya spor kalecisi Bofin'e saldırmak nedir? Linç etmeye çalışmak neyin nesidir? Onu geçtim, kutlamalar esnasında maganda bir taraftar arabayla sivillerin üzerinden geçiyor. Gerçekten şampiyonluğunuzdan çok bu olaylarınız konuşulacak ve bir de 4 Nisan 2015'te kurşunlanan Fenerbahçe takım otobüsünün, açtığınız pankartla kurşunlanma olayını alenen kabul etmeniz konuşulacak. Rezil bir takımsınız.
Futbolda bu tür hareketleri yapan ilk takım olarak TS'yi görüyorum ben. Siz ne düşünüyorsunuz?
Yahu öyle bir yorum yapmışsın ki sanki bu tür olaylar bir tek trabzonspor maçlarında oluyor! Tamam taraftar sahaya maç bitmeden girerse hükmen mağlup sayılır ama rakip takımın oyuncularına fiziki müdahelede bulunma şartıyla ve taraftarlar ilk sahaya girdiği zaman şiddet olayı yaşanmadı ancak boffin ve bir başka futbolcu daha olmak üzere iki tane antalyaspor'lu futbolcuya fiziki müdahele maç sonunda oldu ve bundan dolayı trabzonspor kulübün kesinlikle ceza alması lazım bu net, bu seyircisiz oynamaya bile gidebilir... Pankart olayına gelince rakiplere gönderme var ve fenerbahçe ile olan kısmı kanarya'nın tüfek namlusunun ucunda olmasıdır ve bence rize'de ki kurşunlanma olayından çok abdullah avcı'nın soy isminden yola çıkarak avcı'nın kuşu avlaması anlamıda çıkabilir bu olaya nereden baktığına bağlı ve o koreografide bir göndermede galatasaray ve beşiktaş'a var yani fenerbahçe'ye özel bir durum değil. Şimdi gelelim saha olaylarına yanlış hatırlamıyorsam ali sami yen stadının son senesinde fenerbahçe galatasaray'ı deplasmanda 2-1 yendi ve o maçta neredeyse tribünlerin 3'te biri oranında sandalyeler sökülüp sahaya atıldı vesaire ve büyük olaylar çıktı ve galatasaray 5 maç seyircisiz ceza almıştı! Onun dışında play off sezonunda galatasaray saraçoğlu'nda şampiyon olduğu zaman ışıkların söndürülmesi saha dışında dükkanlara saldırılması polis arabalarının ters çevrilmesi veya cam çerçevelerinin indirilmesinide kimse unutmadı ve bana göre trabzonspor'un olayından çok daha ağırdı, ha bu demek değildir ki trabzonspor ceza almamalı ama bu ülke kat kat daha beterlerini görmüştür... Birde hangi medya'da trabzonspor hakemler sayesinde şampiyon olmuş denildi isim verirsen bende bir bakmak isterim çünkü ben, erman toroğlu'ndan rıdvan dilmen'in programına kadar beyaz futbol , var odası vesaire hiç kimsenin ağzından hakemler sayesinde şampiyon oldular kelimesini veya imasını duymadım :D
Bikere reis bu adamlar 40 yıllık şampiyonluk hasretiyle yanıp tutuştu onlarca kupaları çalındı şike ile ayrıca 3 4 dakıka değildi son 30 saniye kalmıştı bitiş düdüğüne milletin sabrı yok idi hepsi düdüğü çaldı zannedip aniden sahaya atladı ilk görüşlerini düzgünce gör yanlışmı doğrumu sana tavsiyem ondan sonra paylaş bak yaşın gelmiş 27 ye fenerbahcenin gs nin bjk nin neler yaptıgını döksem buraya roman kitap çıkar 600 sayfa uzunlugunda adamlar 20 puan fark attılar sezon başından beri 1 ciliği bırakmadılar eleştirmek ne haddinize hayır fenerlileri geçtim bjk lilere noluyor aramızda 15 puan fark var kafanızı toplayın kafanızı hakk la şampiyonluk geldi taraftarın suçunu takıma atmaya kimsenin hakkı yok
türkiye süper ligin de hakkıyla şampiyon olan hiç birtakım yok, futbolun içinde siyaset var göztepe maçı hariç hiç bir maç izlemiyorum bizde küme düştük zaten en iyisi premier ligden devam
Trabzonspor u sevmem yalan yok ama tebrik etmek lazım Fenerbahçe den daha başarılı bir kulüp bence son yıllarda birkac kişi sahaya atladı diye Trabzonsporun şampiyonluğuna gölge düşürmemek gerekir
Dostum adamlar bariz hakemlerle aldı yapmayın gözünüzü seveyim ya. Bütün spor haberleri bas bas maçlarını yorumlarken hakem kararlarından yakındılar. Biraz olaya objektif bakın ya. Fenerle oynadığı 2 kritik maçta hem iç sahada hem dış sahada Fenere yok yere kırmızı kart verildi. Feneri geçtim, Adana Demir Spor maçında komedi gibi penaltı çalındı varda bile kontrol edilmedi o pozisyon. O pozisyonun aynısını Trabzonlu oyuncu yaptı ceza sahası içinde devam ettirildi oyun. BJK maçında sizin oyuncunuz batshuayi cezası sahası içinde şu hamle yapıldı bırak düdük çalmayı VAR'a bile gidilmedi. Bu pozisyon hem penaltı hem kırmızı kartlık pozisyon direkt adamın kaval kemiğine girmiş topla alakası yok. Tekmeliği olmasa o adamın kaval kemikleri şu an param parça olurdu.
Ya tamam bu her takıma oluyor bjk fb gs olmayan takım yok adamlar üç büyüklerden iyi oynadı bu sezon bide bjk liyim bjk lehine de kararlar verildi haksız bunlar oluyor maalesef bizim lig böyle bir lig