Merhaba, Bir "Spor" sorusuyla daha sizlerleyim ⚽. Spor yapmak, mevsim fark etmeksizin yapılması gereken bir eylem olup vücut için oldukça faydalıdır. Ancak bu maalesef pek uygulanmıyor. Peki siz hangi mevsimde spor yapmayı seviyorsunuz?#Mario #Mario45 #SüperMario #Spor
Yaz mevsiminde spor yapmayı seviyorum. Yeri gelir, koca Eskişehir'i bisikletle dolaşırım, yeri gelir, evden ta Şelale parka kadar yorulmadan yokuş çıkarak yürürüm. Diğer mevsimlerde, hele kışın çok zorlanırım. Yürümek istesem, sadece evden Köprübaşına kadar gidebiliyorum. Daha uzağına yürüyemiyorum.