Ailem voleybolda altlarına kısa giydikleri için yazdırmıyor. Ne yapmalıyım?

Voleybolu çok kötü oynamıyorum çok iyi de değilim. Voleybol eğlenceli ve zevkli oynamaya bayılıyorum ailemden beni voleybola yazdırmalarını istediğimde altlarına çok kısa giyiyorlar diyerek izin vermiyorlar. İnternetten baktığımda ne t bir şey bulamadım eğer bu sporda ilerlersek maçlara en azından dizimize gelen bir taytla vs çıkabilir miyiz? Yani kısalık meselesi sadece ailem için değil benim içinde sorun çünkü pek rahat edeceğimi sanmıyorum. Cevaplarsanız sevinirim :)
Ailem voleybolda altlarına kısa giydikleri için yazdırmıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla