Evet arkadaşlar beşiktaş vodafone park'ta ikinci yarının formda takımlarından biri olan kasımpaşa'ya farklı yenildi! Sizce üçlü savunma süperlig'e uygun bir sistem mi, ve maçı nasıl buldunuz?
Beşiktaş 0 - 3 Kasımpaşa: Kartal'dan Vodafone Park'ta ağır yenilgi! Maçı nasıl buldunuz?
Hemen başlamışlar hocayı yemeye adam kendi kadrosunu kurmadan eleştirmek manasız hoca mı dedi beni alın alırsanız takımı şampiyon yaparım diye kendileri seçtiler eleştirmeye hakkımız yok kadro rezalet halde
Bence şu anda kadronun tamamı hocanın sistemine uygun değil... Mesela rosier ve rıdvan yılmaz cezalı duruma düşer veya sakatlanırsa orada oynayabilecek adamları yok! Bence üçlü savunmayı oynayabilmek için stoper havuzunda en az 5-6 tane iyi oyuncun olmalı yoksa uzun maraton'da işin zor olur.
Beğenmediğim Can Bozdoğan yerine Pjanic oynayınca ortasaha komple yok oldu. Vida'nın ilk iki golde ağır hatası var. Kasımpaşa yerde yatıp faul kovalamak dışında bir şey oynamadı aslında. Tamamen Beşiktaş'ın oyun disiplini sağlayamaması ve kadrosunun yetersizliğinin kaybettirdiği bir maç.
Ölücü taraftar daha yeni gelen hocaya sallamaya başlar, maçı birlikte izlediğim tipler moronca argümanlarla ''Üçlü savunma oynayamaz'' goygoyuna başladılar. Adamın tek ''Her maç 3 gol yer bu takım'' diyor, ''Geçen hafta yemedik, ondan önceki hafta da yemedik, onda da üçlü vardı'' diyorum mal mal suratıma bakıyor.
Beşiktaş'ın Josef'i ara ara yedeğe çekebilecek ikinci bir ortasahaya, Gedson Fernandes geldikten sonra Can Bozdoğan'ı tutmaya, en az bir tane çok net fizikli hava topu vermeyen bir merkez stopere, sol önde Nkoudou'dan önde yazılacak bir forvete ve biraz daha koşucu, git gel yapabilen, Rıdvan çıktığında bizi Umut Meraş'a bırakmayan bir sol açığa ihtiyacı var.
Yenilen gollerin tamamı bireysel hata. Hele üçüncü gol kanser etti beni topu dümdüz rakibe vermek ne ya?
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Sezon başı çok iyi oynayan Pjanic ne oldu da artık bitse de gitsem havasinda. Orta sahada resmen geziyor. Böyle olunca hakimiyeti kuramıyor takım. Batshuayi zaten bal yapmayan arı gibi. Ersin de bu maç etkisizdi. Kasimpasali Muleka zamanında Serkan Rençber in alın dediği forvet. Gerçekten çok beğendim. Kasımpaşa hak ettiği maçı kazandı Beşiktaş ise Avrupa mücadelesinde Basaksehirle farkı 6 puana çıkardı.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
1-2 maçta herkes göklere çıkarttı teknik direktörü. Gördüler istikrarın öyle olmadığnı.
Umarım seneye toparlar, Beşiktaş hem riskli bir sistemle, hem de verimsiz oynuyor.