Bugün derbi günü Şükrü Saracoğlu stadyumunda Fenerbahçe ve Galatasaray karşı karşıya gelecek. Sizce maçtan kazanan taraf çıkar mı, maçın skoru hakkında tahmininiz nedir?
#kafamıngüzelligi
#kafamıngüzelligi


Eskiden o kadar fanatiktim ki şimdi ise alakam yok diyebilirim.. Bugün derbi olduğunu bile şu an soruda gördüm, o kadar alakasızım artık fakat gönlüm tabii ki her zaman fanatikte olmasam, takip etmesem de Fenerbahçe'den yana.
Berabere giderler ama gönlüm gs den yana ❤️💛
2 - 0 Fenerbahçe kazandı
Bugün kazanan yarın kaybeder hayatın kanunu 🪁😏🙂
Aynen öyle sağlık olsun :)
Eig için Teşekkürler 🙏🏻✨🎈🍬
City Liverpool maçını bekliyom Fb Gs maçı umrumda değil
Bende valla asıl kalite orada
Cevap
59Cevap
Gönlüm tabiiii kiii Fenerbahçe nin kazanmasından yanaa 💛💙
Ama büyük ihtimal beraberlik olacak gibi :)
%99 kazanırız dediğim basket final maçını kaybedince bişey diyemiyorum. umarım kazanırız ligi 2. bitirmemiz lazım bu sene..
Seyir zevki yerlerde olacak maça 0-0 bile fazla diyorum. Lanet maç yerine Man. City - Liverpool maçını daha hevesle bekliyorum.
Derbilerin favorisi olmaz ama Fenerbahçem kazanır umarım. 2 takımada bol sans dılerım.. centılmenlık kazansın
Umarım 💛❤️ kazanır ama takımın durumu pek iyi gözükmüyor
Soldaki adamın burnu Bismillahirrahmanirrahim kdjddx
şuanlık fener 1:0 önde ama skor her an değişebilir..
evet değişti.
2-2 biter :( Golleri de söyleyeyim :(
Fener ( İrfan, Zajc), Gs ( Babel, Kerem) :(
Çıkan sonucun Trabzonspor'umuzun şampiyonluğuna yarayacağı kesin :)
Bir gsli olarak durumlar çok kötü şansımız yok. Beraberlik bile iyi sonuç bence
Fenerliler olarak alıp geliyoruz.
Ama içimden bir ses ya 0-0 ya 1-1
Galatasaraylıyım 💛♥️ ama bizim takım pekte iyi değil Fenerbahçe kazanacak bence.
Cimbom Kadıköy'den çıkamaz... 3-1 Fenerbahçe alır 💛💙
Fenerbahçe kazanır gibi ismail kartal ile güzel ritim yakaladılar
Galatasarayliyim. Fener bizi dümdüz eder en az 3-1 olur.
Beşiktaşlıyım ama fenerin tarihi bir fark atmasını istiyorum :)
Fener kesin kazanır. Morali çok iyi. GS kazanmak da istemez.
Galatasaraylıyım gönlüm tabiki GS nin maçı almasında fakat fener alır gibi hissediyorum
Fenerbahçe bu maçı çok rahat koparır hatta farka gider diyorum. En az 2 farklı Fenerbahçe kazanır. 💛💙
Galatasaraydan yana gönlüm, fakat tahmin çok zor harbi Harbi Ömer üründül tahmini geçerli maç
Tabii ki kanarya sizi gömecek 😌
Kuş özgüveni, içi boş 😂
Kıskanma ya, içi boş Aslan egosu
FB:2-1 GS diyorum. Tüm kalbim Fenerbahçemle 😍
kadıköyde fenerlileri ağlarken görme challenge
Favori de gönlümdeki de Fenerbahçem💛💙
yesinler birbirleirni :D
Fenerbahçe kazanır bence
Fenerbahçe alır skor da 2-1
1. Y 1.5 alt kasa basın.
Kalbimiz seninle 💛💙
7-1 Fenerbahçe kazanır hissiyatı var..
Fenerin ölüsü bile yener diyorum
Her zaman ki gibi berabere biter defans show
Yine golsüz berabere biter ve sıkıcı bir maç olur
Kanser team aldi la ya. Ben şokkkk. 😂😂🤣
Alıştık bu sene gelen vuruyor giden vuruyor 😃
Alırız, parçalarız.. 💛💙
Bana ne ya. Sanki bana faydası var. Çok da çiçek
GS♥️
2-1 Galatasaray alır
3-1 Galatasaray alır
2-1 Fenerbahçe alır…
Fener kazansın 💙💛
Fenerbahçe 2-0 yener bence
2-0 Fenerbahçe alır
Alırız 💛❤
Berabere olur
1.1 2.1
Berabere
Fener alır
Beraberlik
2-1 Fb alcakkk
Yine berabere kalır
Berabere
2-1 Galatasaray alır (Beşiktaşlıyım bu arada)
iyi olan kazansın
Fenerbahçe kazanır
1-1 olur
Galatasaray
3 0 galatasaray
Beraberlik veya Cimbom alir
3 0 Fenerbahçe gömer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?