
Herkesin sonuçta bir hedefi olduğunu düşünüyorum.
bu hedefler doğrultusunda yola çıkarken senin için fit kalmak önemli mi?
#istanbul_bey

Hedefim güçlü omurga güçlü kaslar. Kiloyla hiçbir derdim olmadı hep fittim. O yüzden sporu hiç bırakmadan hayatıma devam etmek istiyorum. Hiç yapmak istemediğim gün bile 15 dklık egzersizler yapmaya çalışıyorum.
👏
Yarım yamalak olsa da spor geçmişim var ve tekrar başladım 1. ay dolduruyorum ramazan da devam niyetim sağlıklı olmak ve vücudu fit şekilde toparlamak belim eğri biraz daha dik durmaya başladım açıkçası çok irileşme niyetim yok ki yapamam da uzun iş
Ben karın kası için spor yapmam hiçbir zaman kendimi geliştirmek, güçlendirmek ve enerjik olabilmem için yaparım ve fit olmak önemlidir evet karın kasın olmasa bile yine de spor yaptığının belli olması bile yeterlidir
Cevap
4Cevap
sormak istediğiniz belli bir kas kütlesini korumaya çalışmak mı? fit kalabilmek derken?
Kas kütlesini belirli bir seviyeye kadar artırmak ve korumak diyelim
Hedefim zayıf kalmak tenisçiyim ama şu ara sağlıksız zayıfladım, yaza doğru tekrardan 62 kiloya çıkmaya çalışacağım
Toplu vücut aşırı kastan daha iyi duruyor. Fazla kas kütlesi hareketi kısıtlıyor.
Fit kalmak önemli tabi. Ama kalıyor muyuz.. Hayır.😀
Biri beni yatagimdan kaldirip motive edicek jsjsjsj yoksa isterim cok
Yorulmayı sevmiyorum 😄
Fit kalmak değil sağlıklı kalmak önemlidir.
Görsel miğdemi bulandırdı🤮
Ne varmış görselde
Sen nasıl vücut seviyon
😂
Beyaz tenli göbekli lafın komik geldi :))
Kas yığını erkekler beyinlerini kullanamıyor. Saçma sapan konuşuyorlar. Mantık yok. Bide vücutları çok itici gelir bana. Vücutlarını göstermek için askılı giyerler, şişerek gezerler🤣yada atlet giymezler beyaz içini gösteren tşört giyerler🤣🤣aklı fikri kaslarındadır 🤣🤣🤣🤣 kendi cevaplarıma güldüm ya. Cevaplarım çok mantıklı ama👍🏻
Senin yas dogrumu
Hayır doğru değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?