Spor Toto Süper Lig'in 31. haftasında, Lider Trabzonspor ve Beşiktaş karşı karşıya geliyor. Şenol Güneş Spor Kompleksi'nde oynanacak karşılaşma, bu akşam saat 20:30'da başlayacak.Sizce bu kritik karşılaşmanın kazananı kim olur yoksa beraberlik mi gelir?
Fenerbahçe her iki maçta da elinden kaçırdı Trabzonspor'u sağolsun her iki maçta da hakemler ellerinden geleni yaptılar gönül ister ki Beşiktaş kazansın ama beraberlik düşünüyorum fakat bol gollü bir maç olacağını düşünüyorum her ne kadar BJK galibiyeti veya beraberlik desem de Trabzonspor yine kazanır bir şekilde
TS şampiyon oldu gibi... Sacsaklıyor maçları... Beşiktaş oyuncuları kendilerini yeni teknik a kanıtlamak zorunda... Bol gollü maç olur bence. kader Hüseyin TÜRKMEN'de.
Aynen süper ligi yıllardır izliyorum. Hep gariban takımı küme düşürdüler. Bu süper ligde dört büyükler asla küme düşmeyecekler. Kasımpaşa, Başakşehir, Sivasspor, Konyaspor, Antalyaspor ve Alanyaspor gibi takımlar kollanıyor. Bu takımlar asla gitmeyecek. Küme düşecek takımlara maç satıyorlar. Şunu unutmayın: Yeni Malatyaspor, Göztepe, Altay, Gaziantep FK, Hatayspor, Karagümrük, Adana Demirspor, Giresunspor bir şekilde bu ligden gidecek. Daha önce Akhisarspor, Ankaraspor, Gaziantepspor, Karabükspor Eskişehirspor, Bursaspor bu kurbanların arasında yer alıyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
68Cevap
Fenerbahçe her iki maçta da elinden kaçırdı Trabzonspor'u sağolsun her iki maçta da hakemler ellerinden geleni yaptılar gönül ister ki Beşiktaş kazansın ama beraberlik düşünüyorum fakat bol gollü bir maç olacağını düşünüyorum her ne kadar BJK galibiyeti veya beraberlik desem de Trabzonspor yine kazanır bir şekilde
Bir Fenerli olarak hiç takip etmediğim iki takım. İnşallah hakkeden kazanır. Bana Bjk alırmış gibi geliyor.
Yeni hoca kendini göstermek için bu maçı kazanmak isteyecektir. Muhtemelen trabzonu yenecek beşiktaş. 😀
Sonuç ne olursa olsun kazanan daima Beşiktaş'tır 🦅
beşiktaşlıyım ama bizimklerde iş yok hele yeni teknik adam takımı tanımıyor
trabzon galibiyete daha yakın görünüyor evinde vermez diyorum çok gollü bir maç olacak.
Beşiktaş kazansın Trabzon üst üste maç kaybedip şampiyonluğu versin ve bir 20 yıllık daha ağır bir travma yaşasın ne güzel olurdu
Ts evınde ıyı ama Bjk de yenı teknık dırektorle ılk macı ben gollu beraberlık dıyorum.
Trabzon yeni hocasıyla ilk maçına çıkacak Beşiktaşı oturmuş dğzeniniyle yener bence.
Yeni hoca yeni kan demek valerien ismail le beşiktas bu macı alır
TS alır diye kere gülüyorum.. bjk rahat alır.. hakem müdahale etmesin yeter
TS şampiyon oldu gibi... Sacsaklıyor maçları... Beşiktaş oyuncuları kendilerini yeni teknik a kanıtlamak zorunda... Bol gollü maç olur bence. kader Hüseyin TÜRKMEN'de.
Umudum yok aslında ama umarım Beşiktaş'ım kazanır.
Of yine mi ts -bjk ts’li arkadaşım sürekli laf sokuyor bjk kazanırsa kapak yapıcam
Beşiktaş çok canım birtakım en kolay maçları kaybediyor
Borsada en değersiz takım konumunda dibe vurmuş birtakım
Trabzon alır maçı
Bence Beşiktaş kazanır gibi büyük takım olduğundan dolayı
futbolla alakam yok ama gönlümden bjknin almasını istiyorum.
Trabzonspor kazanır hem maç Trabzon'da Beşiktaş'ın hiç şansı yok.
beşiktaş alsın sevdiğim cocuk mutlu olsun qhdkqhakxkx
Trabzon kazansın, Beşiktaş'ı sevmiyorum
beşiktaş kazansa da çarşı karışsa 🤪 kaoos
Ts alsın.. Keyifli günler..
Beşiktaş kazanır 🤗👍
Beşiktaş demek geldi içimden
Berabere kalırlar ahanda buraya yazıyorum
Bjk kazanır çünkü Trabzonspor saldı artık
Berabere biter bence.
Trabzon alır net. Maç çok güzel olacak
BeşiktAŞK kazanır her zaman olduğu gibi🖤🤍🦅
İnşallah Beşiktaşım kazanırr
2-0 beşiktaş alır (salladım)
Hocaların ilk maç şansı vardır. Bakalım tutacakmı
Berabere diyeyim gıcıklık olsun djsjs
Tabiki de Besiktas'im😍
Hadi berabere diyelim
Trabzonspor alır diye düşünüyorum.
Ali Koç'un derbi ile konuşması lazım. d
Berabere bitecek gibi geliyor..
Beşiktaş kazanır.
Trabzon alır evi arabayı satın trabzona basın abi
Beşiktaş alır şampiyonluk dört maç sonraya kalır
Sistem ne derse o! Süper lig şikeli bir lig...
Aynen süper ligi yıllardır izliyorum. Hep gariban takımı küme düşürdüler. Bu süper ligde dört büyükler asla küme düşmeyecekler. Kasımpaşa, Başakşehir, Sivasspor, Konyaspor, Antalyaspor ve Alanyaspor gibi takımlar kollanıyor. Bu takımlar asla gitmeyecek. Küme düşecek takımlara maç satıyorlar. Şunu unutmayın: Yeni Malatyaspor, Göztepe, Altay, Gaziantep FK, Hatayspor, Karagümrük, Adana Demirspor, Giresunspor bir şekilde bu ligden gidecek. Daha önce Akhisarspor, Ankaraspor, Gaziantepspor, Karabükspor Eskişehirspor, Bursaspor bu kurbanların arasında yer alıyor.
beraberlik büyük ihtimalle
Trabzon alır
Beşiktaş gibi geliyor.
Besiktas caksin istiuoruz ama zor..
Fenerbahçe kazanır
Trabzonspor
Beşiktaş alacaktır
Tabiki Beşiktaş
Tabi ki Beşiktaş 😍
Tabiki Beşiktaş 🦅
2-1 Beşiktaş alır.
Trabzon
bitti maç!
İyi olan kazansın
Beşiktaş.
Berabere bitmis sampiyon fener 😅
Besiktas>
Beşiktaş.