30k benden. var mı arttıran :d
manzara güzelse ve hoş sohbet bi arkadaş varsa o yol bitmez arkadaşşş
manzara güzelse ve hoş sohbet bi arkadaş varsa o yol bitmez arkadaşşş
Eskiden günlük 10000 adım atmak insan sağlığı için çok önemliydi şimdi o sayı 7000 oldu. Benim günlük ortalama attığım adım sayısı 12000 oluyor. Sırf sağlıklı ölçüm yapsın diye akıllı saat aldım sonrasında para tuzağı olduğunu düşünüyorum. İlla bugün şu kadar adım atmalıyım demiyorum strese girmiyorum
bravo. nizamlı olmadığım için uzun yürüyüşlerden sonra hamlıyorum

Rekorum buydu 😀
ooo bravo neredeyse 40 km kadar
Belkide :D Öyle bir oldu :) Doğum günü hediyesi gibi :D
bir de bu hikayeyi ayaklarınızdan dinlemek lazım 😄
Tüm gün arkamdan epey laf etmiştirler :D
Teşekkürler eig için 🙏🏻
Cevap
7Cevap
Hiç saymadım ki. Ama askerde birkaç yüz bin adım atmışımdır.
ahah postallara kuvvet
45k olmuştur herhalde. 😃 Dön dolaş zaten 15k olmuştu. 🤣🤣🤣
maalesef adımsayar yok bende o yüzden ne desem yanlış olur
kaç saat peki tahminen
en az yarım saat yürüyorum
hiç durmadan yürüşüm olduğunda 30 bini geçmişti bir iki tanesinde. Koşuşturmaca içindeydim o dönem
42 bindi sanırım. Tam hatırlamıyorum.
nereden nereye
21kda ben atmıştım
18 bin sanırım
10 bin en fazla 14 bin civarı
10-15 km var
iyiymiş. nerden nereye
Yeryüzünden Allah katına jdjdj bizim memlekette Erzurum da köyler arası yazın gittiğimde yurumustum
mekandan münezzeh kardeşim bunu da biz mi öğretelim :d
Espri yaptım o kadarını bende biliyorum. d
erzurumun evliyası bitmez hadi iyisin :d
Xnndj o sözü ilk kez duyuyorum
🙄
28000
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar