Galatasaray iflas mı ediyor oyuncuların maaşları ödenemiyor yönetim ne olacak seneye daha kötü günler Cimbom'u mu bekliyor?

fener beşiktaş milyon euro harcıyor adamlar mesutu kadro dışı bıraktı beşiktaşa gelince tonla parayla alınmış lens ljajiç oynatılmıyo parasını alıyor ama bu kliplere bişey olmuyo bize oluyor bence biz fakiriz galatasaray ne yazıkkkı seneye dahada fakirleşecek kadro küçülecek küçülmeye gidilecek
Güncellemeler
+1 yıl
Hdhdjdj
Güncellemeler
+1 yıl
Hshshshsjdd
Galatasaray iflas mı ediyor oyuncuların maaşları ödenemiyor yönetim ne olacak seneye daha kötü günler Cimbom'u mu bekliyor?
Cevapla