Barcelona ve Real Madrid'in kadın takımları Nou Camp Stadı'nda, UEFA Kadınlar Şampiyonlar Ligi çeyrek final maçı kapsamında karşı karşıya geldi.91 bin 553 seyircinin katıldığı bu maç, kadın futbolunda bugüne dek en fazla kişinin izlediği karşılaşma olarak tarihe geçti. İlk maçı 3-1 kazanan Barcelona, bu maçı da 5-2 kazandı ve yarı finale yükseldi.
Siz maçlara gider misiniz peki?
Evet, maç izlemeye gidiyorum.
Hayır, maç izlemeye gitmiyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Barcelona-Real Madrid kadınlar maçında 91 bin 553 seyirci ile rekor kırıldı! Maç izlemeye gider misin?
Ben Trabzonspor taraftarıyım. Çok severim futbolu. Maça gitmek de isterdim küçükken ama beni maça götürecek biri yoktu. Zaten evdekiler futbolu pek sevmezdi. Ayrıca bizim ilçemiz merkeze uzaktı. O yüzden Avni akerde hiç maç izleyemedim. Fakat ne zaman ki yeni stadımız yapıldı, ben passolig aldım ve maçlara gitmeye başladım. Hepsine gidemem ama yarısına falan giderim. Bu yıl şampiyon olacaz az kaldı. Aşıdan dolayı 1 maça gidebildim. Önümüzdeki maça da gidecektim ama bu sefer de bilet fiyatlarını 350 yaptılar en düşük. Malesefe öğrenciyiz gidemicem. Zaten herşeyde zenginlerin yüzü gülsün.
Bugüne kadar sadece bir kere stadda maçı izleme şansım olmuştu. Daha önce stada maçlara giden bir tanıdık beni de götürmüştü. Galatasaray - Trabzonspor maçını izlemiştim. İlk defa stadda izlediğim maçın olaylı geçmesi daha bir unutulmaz yapıyor. Hayatımın en güzel günüydü. 2-1 taraftarı olduğum Galatasaray'ın kazandığı lig maçında Trabzonspor 4 kırmızı kart görmüştü.