kafes dövüş müsabakaları... evet arkadaşlar maximum 1 seneye kadar kafes dövüşlerine katılmayı planlıyorum yaşım 25.. gitme sebebim sadece spor ve hobi amaçlı olcak.. sizce nasıl olur?
Güncellemeler
+1 yıl
Valla kazasız belasız hobi amaçlı bir maç için, Antalya'da? üzerine para da öderim. 😀 O derece istiyorum.
Kafes dövüş müsabakalarına katılmayı düşünüyorum, nasıl olur?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
amacın spor ve hobi ise güzel bi seçim profesyonel olarak düşünüyorsan çok kötü bi seçim
Spor ve hobi abi. Biraz da kendimi deneme. Hatta yenmek yenilmek farketmez, sonunda sakatlık çıkmayacak bir maç için üzerine para bile veririm.
Merdiven altı ise geçmiş olsun
Ahaha yok bro o asla. Harcarlar beni orada
hocNa soyle ayarlar mac
ne hocası
bro sen dovus sporuyla ilgilenmiyon mu
yok
bol şans size