Mümkün değil tabikide. Çirkeflik asla kabul edilemez bence. Çok itici durmuyor mu sizcede. Tabiki de kazanmak için hırs gerekiyor ama bu zarar verici tahrik edici nitelikte olmamalı. Adrenalin yüzünden kendimizi tutamadığımız anlar elbetteki olacak. Lakin bunu kasıtlı olarak rakibi bozmak için yaparsak etik davranmış olmayız. Bu spora aykırı gerçekten. Yani değil spor tüm hayatın akışına aykırı.