Evet arkadaşlar el clasico'da barcelona deplasmanda real madrid'i 4-0 yenerek rakibine ağır bir yenilgi aldırdı! Daha 3 gün önce bu barcelona eski barcelona değil diyenlerinde kulağasına küpe olmuştur bu skor... Zaten xavi geldikten sonra barcelona'nın daha iyi olduğunu söylemiştim. Barcelona bitmiş diyenler futboldan anlıyor mu?
Real Madrid 0 - 4 Barcelona: El Clasico'da Barcelona'dan farklı tarife! Maçı nasıl buldunuz?
Galatasaray 2 yedi Real Madrid 4 yedi Barcelona'dan üstelik Galatasaray 1 gol atmayı da başardı. Buradan Galatasaray'ın Real Madrid'den daha iyi takım olduğu net bir şekilde görülmektedir. Süper ligin 15. takımı İspanyolların liderinden daha iyi. Kalite farkı!
Yok ya o kadar da değil, galatasaray real madrid'den daha iyi takım değil! Ama galatasaray neden kapalı oynadı diye eleştiri yapan arkadaşlara da bu maç ders olmuştur... Eğer barcelona'ya kafa kafaya oynarsan real madrid'ten beter olursun! Birde bu barcelona bitmiş diyenler nerede merak ediyorum 😂
Çok değişik skor olmuş ama Barcelona kendini toparladı yaptığı transferlerle önceki El Clasico da Reale farklı yenilmişlerdi. Xavi takımı şahlandırdı. Her ne kadar da El Clasico devam etsede o eski zamanları kadar ilgi çekici değil İspanya ülkesi olarak ilgi çekiyordur ama ben Ronaldo ve Messi'nin gidişinden sonra açıp izlemedim El Clasico'yu.
Barça efsanesi falan değil zaten iyiler gs maçında anormal işler oldu. Artık bahis baronları mı devreye girdi ne yaptı orasını bilmem ama normal değildi gs maçları her iki maçta bu arada bana göre. Barça normalde gs yi en az beşlik yapar.
Barcelona bitmiş diyenlere ne demek istersin? Ben galatasaray maçından sonra bitmiş diyenlere avrupanın pas oyunun oynayabilen en iyi 3 takımından biri cevabını vermiştim arkadaşlara ve nitekim bunu dün akşam bir kez daha gördük...
valla iyi organize olmuşlar. belli ben İstanbul daki maçtan sonra yorgun olurlar vs diye düşündüm ama sanki barnebau da evsahibi onlardı. güzel atak yaptılar 1-2 tane %100 gol kaçırdılar onları da atsalar messi'li zamanlardaki 5-0 lık skoru egale edeceklerdi. real madrid dün bizim Galatasaray'ın ligdeki durumu gibiydi. bu kadar net...