Evet arkadaşlar önder karaveli ile yolları ayırmayı planlayan beşiktaş'ta yeni hocayı menajer ceyhun kazancı açıkladı ve başkan onay verirse valerian ismael ile her konuda anlaştığını söyledi! Arkadaşlar, hayretler içindeyem! Daha ismi cismi duyulmamış ve hoca olarak hiç bir başarısı olmayan bu adamla beşiktaş gelecek sezon şampiyon falan olamaz! Madem ki hoca bulamıyorsunuz, kenarda mis gibi okan buruk hadi olmadı hikmet karaman varken bu riske neden girilir? Iddia ediyorum bu adam gelirse ikinci Carlos carvalhal dönemi yaşanır ve beşiktaş kimsenin deneme tahtası değildir! Ne düşünüyorsunuz?
Beşiktaş, Valerian Ismael ile anlaştı! Sizce bu adam Beşiktaş'ta başarılı olabilir mi?
Daha hiçbir şey kesin değil ama en büyük aday bu. En büyük ikinci aday da Şenol Güneş. Bence kesinlikle Şenol Güneş gelmeli çünkü hem takımı hemde ligi tanıyor, başarılı olmama şansı yok.
bayern munihteki futbolculuk kariyerinde 3 lig şampiyonluğu yaşamış sonrasinda hannoverde futbolculuk kariyerini sonlandirmis ve buranın teknik ekibin de yer almış bir isim.. Alman disiplinini taktigini premier ligde kurgulamak isteyince önce barnsleyde sonra west bromwicbte olmadı simdiki duragi beşiktaş olabilir. Ben olsam şahsi fikrim sportif direktor olarak alırdım alışma süreci olacak sistemine uyum süreci olacak futbolcuları tanımasi vs.. Teknik adamlar (Nuri, emre) (Torrent ismael) gibi gelsin yeni heyecan yeni enerji yeni sistem kurgulaniyor ama biz taraftarlar çok sabirsisiz olası kötü sonuclarda buda gider en büyük başarısızlıkta bu değil mi zaten her sene şampiyonluk beklemek yenilince teknik adam gondermek
Ahmet Nur Çebi Beşiktaş'ı batırdı Sergen iyiydi neden yolladılar hala anlamadım bu sene kurulan kadro kötü yabancılardan hiç verim alamadı ve sezon sonunda bir çok oyuncunun sözleşmesi bitiyor nasıl yeni kadro kuracaklar merak ediyorum
Yahu bu kim? Neden sürekli tecrübesiz hocalarla anlaşıp duruyoruz anlamıyorum. Batırıyorlar takımı işte, adam gibi bir arayışa geçemedik. En az 2 yıl diyorlar bir de. Umarım hayırlı olur pek sanmıyorum ama...
yerli hoca yerine yabancı hoca transfer etme sevdamız artık son bulsa ne güzel olacak keşke sergen yalçını göndermeselerdi
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
illa şampiyonluk mu bekliyorsunuz small clup big hayaller peşinde... siz önce takıma destek verin 40 binlik sahaya 10 bin kişi anca gidiyor takımı övüp uzaktan izlemekle olmuyor... hakemler sayesinde oldunuz işte yeter az eski halinize düşün