Ben maçı seyretmedim rahatsızlığımdan dolayı ama güzel oynamış diyorlar Cimbomum 💛♥️ sağlık olsun elinden geleni yaptı bu yıl Avrupa'da ve böyle mücadele vererek elenmesi oldukça güzel keşke tur olsaydı ama olmadı fakat mücadele verdi en azından 💛♥️
Güzel futbolun ne olduğunu unutmuşuz biz. Bu akşamki yenilgiye üzülmedim anlaşılmasın, başka takımlarla da kıyaslama yapmayacağım, hatırlamak için Galatasaray'ın bugün elendiği kupayı geçmişte nasıl aldığını izlemenizi öneririm.
Ana Sayfa > Spor > Sorular > Cimbom'a tebrikler yağmur olup yağsın! Avrupa UEFA Ligi olmadı canımız sağ olsun. Maçta Galatasay'ın futbolu muhteşemdi, ne dersiniz?